Breaking News

5 Jenis Pokok Viral Di Malaysia

Assalamualaikum..

Kemain lagi lagi kan korang yang suka deko-deko rumah tu, banyak nau pokok viral yang korang tanam kat dalam rumah. Cik Nor tahu pokok-pokok ni boleh tanam didalam rumah sebab ianya tular di media sosial. Kebiasaan pokok bungan ni orang tanam sebagai hiasan diluar rumah je tapi sekarang kat tanam kat dalam rumah pun boleh. Maksud Cik Nor tanam dalam pasu yang kecil dan comel bukan kena gali dalam rumah.haha

Meh Cik Nor tunjukkan pokok-pokok yang menjadi kegilaan para suri rumah untuk mendekorasi ruang dirumah mereka.

Pokok Lidah Jin


Pokok Monstera

Pokok Pisang

Pokok Orkid Artificial


Pokok Burung Merak

Harap maaf kalau Cik Nor salah tapi ini pokok yang biasa Cik Nor tengok tular kat media sosial. hehe. Korang salah seorang pencinta pokok-pokok viral ni ke? Hati-hati dalam memilih pokok uuntuk ditaman di dalam rumah, takut ada yang boleh memudaratkan kesihatan. Cik Nor tanam pokok limau purut jer kat kawasan rumah.hehe.

4 comments:

  1. Mcm2 viral sekarang ni ☺️

    Jemput join giveaway ya ☺️

    https://ejulz.blogspot.com/2020/07/giveaway-by-ejulz-mamapie.html?m=1

    ReplyDelete
  2. KakYa takde satu pon jenis yang viral.kat atas hahaha .. Takdan nak jaga pokok Cik Nor..

    ReplyDelete
  3. suami kita pun da kemaruk ngan letak pokok dalam rumah dengan housemate dia..haha

    ReplyDelete
  4. Kita baru terjebak dgn pokok viral ni. Baru bawa se pasu yg gambar pokok 1st tu dari kampung. Hehe..mak ada 3 pasu kat kampung..

    ReplyDelete