Breaking News

5 Sebab Kenapa Anda Perlu Mempunyai WD-40 Untuk Raya Ini!


Bulan Ramadhan akan bermula tidak lama lagi, menandakan sambutan Hari Raya Aidilfitri semakin hampir. Ini juga bermakna tiba masanya untuk memastikan kediaman anda adalah bersih dan bersedia untuk menghadapi musim perayaan besar ini!

Namun, sebelum anda memulakannya, kami mengesyorkan supaya sekurang-kurangnya anda memiliki Produk Pelbagai Guna WD-40®. Kenapa? Nah, terdapat lebih 2,000 sebab mengapa botol biru ini menjadi barangan wajib ada di setiap rumah di seluruh dunia pada masa kini.

Walau bagaimanapun, terdapat banyak sebab mengapa anda perlu memilikinya untuk memudahkan tugasan am. Oleh itu, kami telah memilih secara rawak lima daripada sebab utama yang bermain diminda anda, serta memikirkan tips terbaik untuk membantu anda membersihkan kediaman anda pada musim Raya ini. Antaranya ialah:



1     1) Pembersih Noda Kotoran Terbaik:  Terdapat kotoran krayon di dinding anda ataupun               kesan kopi di meja ? anda hanya perlu menyembur Produk Pelbagai Guna  WD-40® di atas           permukaan yang terkena kotoran terbabit dan  dengan kain bersih!



2     2) Terbaik untuk mengilatkan kutleri, dekorasi besi/krom: Mengilatkan                                            perkakasan   dekorasi atau dapur anda supaya ia kelihatan baru semula hanya semudah                 dengan sembur dan gosok.


     3) Pakar menanggalkan minyak: Adakah terdapat kesan minyak degil di tempat garaj kereta         anda ? Hanya sembur, biarkan untuk beberapa minit dan lap sehingga bersih.



4         4)  Berfungsi  pada kesan kotoran di permukaan yang sukar dibersihkan: Adakah lantai           jubin (dapur, bilik mandi, ruang tamu dan lain-lain) dicemari oleh kesan  kotoran ? Hanya             sembur dan kemudian gosok untuk menanggalkan kotoran berkenaan.



5      5) Penyingkir gam yang telah kering, berkerak dan  kesan getah: Hanya sembur dan                  gosokkannya untuk hilangkan kesan yang degil. Jika terdapat kesan lama yang telah lama              kering, sembur lebih sedikit dan teruskan gosok sehingga kesan itu luntur serta hilang.

Jelas sekali, anda akan yakin dengan keberkesanan Produk Pelbagai Guna  WD-40® yang sangat berguna sebagai pembantu yang perlu ada di setiap rumah!
   
Jadi jangan mulakan kerja permbersihan anda tanpa produk ini di tangan. Percayalah, anda akan berterima kasih dengan kami nanti.

Untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut mengenai kelebihan barisan produk WD-40® yang boleh membantu anda, sila layari http://wd40.asia.

8 comments:

  1. memang sentiasa ada kat umah wat hilang karat,ehhh banyak lagi kegunaan rupanya hehehheh

    ReplyDelete
  2. Tapi kereta dah lama, tunggu kereta baru sampai baru beli ye :D

    ReplyDelete
  3. uish.ingt smbur kat besi pintu tu je..rupanya bnyk lgi guna dia ye..kt uma da hbis dah.kne beli lagi ni.tq cik nor utk info

    ReplyDelete
  4. setiap rumah wajib ada sebotol WD-40 ni

    ReplyDelete
  5. Dumah ekin tak ada benda ni kena g cari gak ni

    ReplyDelete
  6. Bagus ini tambah nak raya.. berseri-seri rumah..

    ReplyDelete
  7. elok ehh guna untuk cuci2 dapur

    ReplyDelete
  8. nak raya nie nak bersih2kan rumah mmmg perlu produk nie

    ReplyDelete