KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Wednesday, April 17, 2013

20 comments:

  1. air apa dalam cawan oren tu??
    mai secewennn..
    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cer nory teka..haha...Teh tarik lah nory...dah habis la nory..:)

      Delete
  2. air dlm cawan oren ni mesti oren jugak kan...konon.ehehe :p

    errr sorang jer keeer?

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah en.harith...teh tarik la en.harith,,,haha

      Ermm..sbnarnya....ramai..haha

      Delete
  3. wahhh...gambar cawan aje...hehehe...nak belanja mselim3 minum teh secawan..boleh3..

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. blh jer a.selim....tp kna mai cni la...:)

      Delete
  4. ni iklan cawan ke iklan teh tarik? heheh

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. cawan tu jadi fokus utama dalam gambar tu...cik nor mcm background pulak... :P ni hasil seni org yg amek gambar tu la ni..... :P

      Delete
  6. Minum dalam balang ye...
    Hehhheheh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasalah..mcm kat noodle station tu..hihik

      Delete
  7. air apa dlm cawan tuh.. musykil sungguh.. hehehe

    ReplyDelete
  8. minum air apa tu ekk? terang benar warna oren cawan tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. teh tarik jer tu kak mia...buka cik nor punya tp hausemate punya tu..huhu

      Delete
  9. cik nor sbnarnye gmbar ni mmg minta teka cawan tu ke? hehee..rmai pula yg mneka psal cwan oreng tu hehee :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak lah..sj nak menggediks jer..haha..tu lah pasal..tetiba ramai yg meneka apa isi cawan oren tu..hihi

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...