KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Wednesday, April 24, 2013

30 comments:

  1. kuih apa ni ya? nampak macam murtabak, tapi kaler pink, bukan kot.. atau mungkin puding yang dipotong2.. hehe.. tak reti nak teka plak.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..nak kata puding tak mcm puding...agar2 roti kot..yap dah kna potong tu..:)

      Delete
  2. Replies
    1. haha...a.sop nie agak2lah..thu lah cik nor tak pandai buat kuih...haha

      Delete
  3. ingt td bbur asyura..hehehe.tp cerah pula warnanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..mcm2 tekaan ada..salah smuanya...tu puding roti la..haha

      Delete
  4. Replies
    1. haha..puding roti rekaan sendiri..:)

      Delete
  5. puding roti..hijau2 tu kismis ea? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yap..mmg puding roti.bukan kacang hijau tu tp kismis...haha

      Delete
  6. cik nor ni suka buat teka teki..
    Hehe...apa ke bendanya tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...biasalah tu akak..biar org konfius skit...haha
      puding roti tp ciptaan sndiri..:)

      Delete
  7. salam =)

    wahh agar2 ke tu?tp ade kcng hijau tu pulak ^,^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam
      mmg agar2 tu..haha..tp bukan kacang hijaulah kismis la cik yaya..haha

      Delete
  8. hmmmm.... macam agar2 tengok gayanya ni.... hmmmm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yap btul tu kak mia..agar2 roti ke puding roti ke tak thulah nak panggl apa..haha

      Delete
  9. Sedap nya Puding..suka makan ni..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak je sdap..rasa blom thu lagi..haha

      Delete
  10. nyum...nyum.. dear normi buat ke?

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum Cik Normi.. ^^
    Sedap tak ni kuih??

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam
      bagi cik nor sdapla..tp bagi orang lain tak thulah plk..haha

      Delete
  12. Replies
    1. puding roti..tp ciptaan akak sendiri..haha

      Delete
  13. sekali padang macam puring roti
    mkn sejuk2 sedap ni kan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..mmg puding roti tp tersilap bli agar2 brwarna..hihi
      mmg sdap klu mkn sjuk2..:)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...