Breaking News

Peraduan Raya Terpaling Vibes70's Vit's

Kongsikan kemeriahan raya vibes zaman 70an bersama Vit's.

Setiap kali masuknya bulan Rmadan , ramai umat Islam di negara kita teruja untuk menunaikan ibadah puasa dan menyambut hari Raya. Jika dahulu kala, lgu-lagu raya sudahpun berkumandang di corong radio biarpun Ramadan hanya menjejak hari pertama. Seiring dengan tradisi yang telah berlangsung selam berabad-abad, Hari Raya Puasa juga menjadi saat untuk berkumpul beramai-ramai bersama ahli keluarga tercinta.

Hari Raya pada tahun 2024 ini, Vit's membuat sedikit kelainan dengan menghasilkan lagu raya " Syukur Raya, Vit's Kan Ada " dendangan istimewa daripada lagenda Malaysia Datuk Khatijah Ibrahim Bertemakan Raya Vibes Zaman 70an yang mengimbau zaman dahulu.

Sempena Bulan Syawal yang bakal tiba, Vit's mengambil kesempatan ini untuk Kongsikan Kemeriahan Raya Vibes Zman 70an kali inidengan peraduan Raya Terpaling Vibes 70an Vit's.

Apa yang mengingatkan anda dengan kemeriahan sambutan raya di zaman 70an. Jom raya kali ini kita selitkan sedikit kemerihan raya vives 70an anda dan kongsikan.

Cara-cara untuk menyertainya :

- Kongsikan moment Raya vibes 70an korang di sosial media Tiktok

- Mungkin moment tengah kacau dodol, main bunga api dengan pelita panjut, kuih raya seperti biskut bakar, kuih kacang, bahulu , dekorasi kad raya di ranting pokok dan macam-macam lagi mengikit kretiviti anda.

1) Masukkkan hashtag #rayavibes70s #syukurnyarayavitskanada

2) Tag posting dengan akaun Tiktok Vits

3) Gunakan lagu Suukur Raya, Vit's Kan Ada ( boleh didapati di akaun tiktok Vit's)

Posting raya vibes Terpaling 70s akan dan memenangi hadiah menarik dari Vit's. Tarikh peraduan bermula pada 28 Mac 2024 sehingga 31 Mei 2024. Antara hadiah menarik adalah :

Hadiah Utama : Android Television 32 inchi

Hadiah Kedua : DEssini Multifunction Electric Smart Rice Cooker 5L

Hadiah Ketiga : Gaabor Electric Multifuntional Fast Cooking Rice Cooker

20 Hadiah saguhari : Pan mee goreng pedas perisa ayam.

1 comment: