Breaking News

Pagi Dapat MMS Macam Ni...:)



Pagi-pagi kalau dapat mms gambar macm ni.Then ada mesej kat bawah berbunyi:
Assalamualaikum.Good morning.Dah sarapan ke belum?Dah sampai tempat kerja ke?Take care ya..:)

Sure berbunga hati nak pergi kerjakan.haha 

32 comments:

  1. gembira nya hati...kalau dapat MMS atau sms dari orang tersayang...

    mselim3

    ReplyDelete
  2. alahaiii tomeyynya rabbit tu menari2 ala oppa gangnam style gitu...hehee

    ReplyDelete
  3. a'ah! tolong hantar mms mcm ni kat Aina pagi2 eh? hihi :3

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. haha..bertuah lerr sgt..en.harith lg bertuah kot..:)

      Delete
  5. mesti senyum sampai ke telinga :)

    ReplyDelete
  6. Seronok la tu!


    | 7 Rahsia Takaful Pendidikan
    >> http://takafulpendidikanterbaik.com/

    ReplyDelete
  7. hehe..kalau dapat msej gini memang bersemangat sikit nak kerja kan..hehe..dalam hati ada taman ..! hehe :P

    ReplyDelete
  8. memang menceriakan pagi dapat MMS comel mcm tu. hehe

    ReplyDelete
  9. wah hehe mesti MMS dari org tersayang tu...

    ReplyDelete
  10. Haruslah suka... terus bersemangat hehe tapi jangan suka suka sangat cik nor tengok...blog dah spoil!

    ReplyDelete
  11. hihi.sudah semestinya la kan .baru la hidup happy je kan

    ReplyDelete