Breaking News

Thank En.Nuff..:)


Assalamualaikum...
Hari jumaat aku tak berapa nak on9.Biasalah cuti hujung minggu.Aku lebih suka bersama family tercinta..(ayat memang tak henggat)haha.Lain yang aku letak gambar lain yang aku cerita.Mesti korang pening blog bw kat blog cik nor.haha.
Oklah ...straight tu the pointlah.Kat atas tu, yang aku buat tanda merah makna iklan yang tengah bergoyang inul kat blog aku.2 iklan sekali en.nuff bagi aku.Dia marah aku kot.Aku selalu hantar tiket tak puas hati kat dia.haha.Jangan marah ye en.nuff...cik nor just nak kepastian jer.Moga rezeki lebih murah di bulan ramadan ini...aamiin..

Ok...just for today...see u next entry..:)

40 comments:

  1. untungnya cik nor tau...cik akak tak pernah dapat lagi tau...kat mana nak tengok kalau ada CPUV tu...

    ReplyDelete
  2. banyaknya cpuv cik nor dapat.. tahniah.. rezeki ramadhan ni cik nor.. boleh belanjan aiza.. hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks...alhamdulillah..InsyaAllah aiza..:)

      Delete
  3. banyaknyer...sis xdpt pun banyak tu...langsung takde ..xtau kenapa

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks..try akak hantar tiket kat nuff..InsyaAllah dapat tu nnt..:)

      Delete
  4. tahniah2... :)
    shad klik iklan coke ramadan 2013 kat sini satu..

    ReplyDelete
  5. tahniahh...
    bilalah nuffnang nak bagi BE lagi kat nory...
    BE aritu dah metered...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih..InsyaAllah..adalah tu nnt nory...sabar skit..:)

      Delete
  6. wah.. meriah.. meriah.. murah rezeki.. tahniah tahniah..
    (dengan nada yang penuh cemburu.. )huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih..InsyaAllah..aamiin..
      alah..a.azman lgi power iklan blogbuster lagi banyak dpt dari sy..haha

      Delete
  7. wow rejeki ramadhan...tahniah ya :)

    ReplyDelete
  8. waaa...bestnya...shaila xpernah dapat...huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih...shaila try lah hantar tiket kat nuff...:)

      Delete
  9. wah.. meriahnya CPUV dia dapat.. tahniah
    bolh at raya tu :)

    ReplyDelete
  10. Banyaknya on going CPUV. ......jeles aku..hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak payah jeles sbb a.hanif punya income lg bnyak pada cik nor..haha

      Delete
  11. wah yg keberapa kali arh! tahniah..saya langsung tak reti nak buat nufnang..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. entahlah a.etuza tak pernah kira..haha..terima kasih..kna blajar tu a.etuza..hihik

      Delete
  12. hehe...tulah untungnya org rajin hantar tiket yeh Cik Nor... lupa dah macamana nak htr tiket masuk mana eh Cik Nor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hantar jer kak.marah2 dia skit bru dia bg..haha.jap saya check..nnt info kat akak caranya...:)

      Delete