Breaking News

Rezeki Ramadan

 Assalamualaikum
Oleh kerana aku cuti hujung minggu, aku tulis awal2 lah untuk autopublish.Bila kata kampung aku jarang online biasalah bila dengan keluarga tercinta banyak benda nak buat termasuklah feberet aku....TIDUR..haha
Pendahuluan lain..isi kandungan lain ini entry blog cik nor..haha.Korang susah nak jumpa blog merapu macam blog cik nor nie.1 dalam 10 belum tentu korang jumpa.hihik.Dah2 xmo merapu lagi straight to the picture.Sebenarnya dah 2 3 hari kot aku terima halal cheese nie tapi aku tak berkesempatan nak buat entry.Al-maklumlah kerja banyak...buat banyak kerja sebnarnya...hehe.Mana aku dapat halal cheese powder nie???
Meh dekat2 skit aku nak cerita.Aku sebenarnya join GA sini SINI dan cabutan hadiahnya kat SINI.Manakala senarai peserta pula kat SINI.Banyak pulak sini..haha.Blog saper aku join GA tu? Nie dia blog dia.http://lobaksusue.blogspot.com/ @ Cik Sue.Jangan lupa click tau.Cik sue nie peramah orangnya n dia selalu buat GA tapi aku jer yang tak sempat nak join.huhu.Kalau korang nak hadiah macam aku jangan segan silu nak follow blog cik sue nie...Jangan marah yer cik sue.Promote tak berbayar nie..hihik.Xsabar nak buat cheezy wedges...tapi buat masa sekarang nie tak sempat lagi nak buat coz perut sentiasa penuh after berbuka.Entah bila boleh buat pon tak tahulah...Entah2 lepas raya kot..hihik

Oklah...just for now..see u next entry...cakap omputih gitu..kelass ko cik nor..:)

babai

42 comments:

  1. Assalammualaikum..cik nor,

    Tahniah dapat hadiah, .. moga sukses selalu k...

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam...
      terima kasih mselim...:)

      insyaAllah...

      Delete
  2. wah.. tahniah cik nor.. aiza suka cicah dengan kentang goreng..

    ReplyDelete
  3. wah3...tahniah cik nor..murah rezeki ^^

    ReplyDelete
  4. wah..beznye..tahniah nor
    blh pakai utk buat biskut raya nnti..sedapnye!

    ReplyDelete
  5. cheese halal plak tu.bukan senang nak cari,hee

    ReplyDelete
  6. asyik normi aje yang dapat.. bila man pulak nak dapat? arghhhhh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tu lah...man kna join GA baru dapat..:)

      Delete
  7. wah.. bestnya dapat cheese. beli potato wedges banyak-banyak tepek cheese atas tu.. mesti meleleh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sure mama...wedges dah bli tp nak buat tak sempat lagi..haha

      Delete
  8. jaa pun penah dpt serbuk cheese ni masa menang GAdeqla dulu. sos tu mmg sedap!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo..ye ker?tak sabar nak cuba nie...thanks jaa..:)

      Delete
  9. tahniah
    boloh buat utk raya nanti.. puasa dah byk juadah kan.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih..:)

      tulah pasal tak sempat nak buat lagi tu..kna tunggu raya kot.haha

      Delete
  10. dapat cheese powder,seronoknya
    mesti sedap tu :)

    ReplyDelete
  11. ooo..sedapnyaaa cheesse powder ni..

    ReplyDelete
  12. fuyoo..
    bkn senang nk dpt adiah cmni...hehe sedapnyerrr
    congrate cik nor ^,^

    ReplyDelete
  13. feberett nory ni...
    boleh buat cheesy wedges..

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. dah..tapi slap bancuh kot..rasa terlebih masin...haha

      Delete
  15. alhamdulillah.lega bila dah sampai
    dah try nanti kaborkan ye

    tahniah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih cik su...:)
      InsyaAllah...:)

      Terima kasih....

      Delete