Breaking News

Ini Gambar Buat Aku Jeles.....#W.W



Biarlah gambar ini menggambarkan perasaan jeles aku.....haha

46 comments:

  1. alah, tengok tv lagi puas cik nor.. jelas terang dan nyata.. hihihi..
    cuma kurang kemeriahan jer la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..btl tu mama..tp kurang meriah skit la...hehe

      Delete
  2. hehehehehe.,, cik nor pmnt bola rupanya ^^ :) tahniah kel ^_^

    ReplyDelete
  3. =( double kecewa..dah la tak dapat gi stadium..pastu jdt kalah plak tu.. ='(

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie peminat JDT...tak per...klu dapat g stadium lagi kcewa..haha
      apa2 pon tahniah to JDT sbb jd naib johan,,..:)

      Delete
  4. wahhh... tp perak pn kalah semalam.. ahahha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...tp kelantan menang tipis jer..:)

      Delete
  5. Replies
    1. haha..jgn guna perkataan tu nnt JDT marah...:)

      Delete
  6. farah tak minat bola...huhuhu
    sekali sekali jer layan tgk kt tv..tgk live mmg tak pernah ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik nor pon tak pernah tgk live..slalu tgk kat tv gak..hehe

      Delete
  7. hihi..cik akak tak tengok bola lah cik nor..hahaha

    ReplyDelete
  8. tgk je kat tb siap boleh baring, tdo sekejap, mkn2

    ReplyDelete
  9. aiza tak fanatik boleh.. tahniah sebab kelantan menang.. :D

    ReplyDelete
  10. tahniah TRW...walaupon nory peminat Red Giant...hikhikhikhik...takpelah sesama RED..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih..:) still on red..hehe

      Delete
  11. alhamduillah
    milik klntan juga akhirnya kn

    ReplyDelete
  12. oh tiket bola ke..huhu minat bola ye kak...?;D

    ReplyDelete
  13. jangan tunjuk tiket lagi.. ramai peminat JDT marah.. lebih-lebih lagi yang kena tipu.. RM80 000 lesap dibawa lari.. huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aikk..nie tiada kna mengena dgn JDT k..haha...nie nak menggambarkan perasaan jeles sy jer..harap maklum..huhu

      Delete
  14. Bolaa ehh.??
    hahahaa
    gomo gomooo

    ReplyDelete
  15. tak dpt tgk hari tu... rumah blackout... huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. la ye ker?tak pe kat astro ada ulangan..hehe

      Delete
  16. hehe tahniah la buat pasukan cik nor tu ye...

    ReplyDelete
  17. hahahahhaha! btw, tahniah cik nor sebab pasukan yg cik nor sokong menang. =)

    ReplyDelete
  18. Replies
    1. tu akak tak jeles..tp sy jeles..haha

      Delete
  19. jaa tgk final FA di kedah jah baru ni, layan dlm bilik sorg2 (masa kursus) sbb roomates lain x minat bola... hehhehee... apa yg penting kelate menang....!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aduh jaa lagi syahdu rupanya..apa2 pon tahniah untuk kelantan..:)

      Delete