Breaking News

Alhamdulillah..Dapat Hadiah Pengomen Tegar Lagi..:)

 Assalamualaikum...
Alhamdulillah...murah rezeki aku sejak aktif berblogging nie.Dah banyak jugaklah aku dapat hadiah.Al-maklumlah aku nie pengomen tegar mana2 blog yang aku follow.haha.Kalau tak kenal cik nor harap maklumlah.Dah memang aku tak glemer manalah orang nak kenal aku.Perasan jer lebih aku nie.haha.Hadiah nie aku dapat dari http://www.nooratikahramli.com/ or IKA


Cantik kan keychain dari Pangkor tu.Then i like button badge tu..cute n comel sebab ada doodle ika yang selalu dok bergoyang kat blog dia.Kalau korang nak tahu ika nie baru berumur 23 tahun.Dia berasal dari Kelantan then kerja kat Perak kalau tak salah cik nor la.Kalau silap, harap maaf ye ika..:)Kalau korang nak berkenalan dengan ika ni dengan lebih lanjut jangan lupa click nama kat atas tu or banner kat bawah nie.Selamat berkenalan ye semua.Buat ika maaflah akak copy doodle comel ika...:)

Entry nie sepatutnya aku autopublish semalam.Tetapi hari khamis aku tak sempat tulis sampai habis.Aku simpan dalam draf jer.hari baru dapat complete kan semuanya.Gara2 isi tender..semua bw aku tergendala.Harap maaf smua yer..:)

Ok..cukup untuk hari ini..jumpa next entry..:)

44 comments:

  1. kak normi memang pengomen tegar...

    ReplyDelete
  2. tahniahhh :) smga terus bjya lam dunia blogging ^^

    ReplyDelete
  3. memang cik nor rajin komen tak...hihi
    tahniah

    ReplyDelete
  4. tahniah ye..rajinnya join contest...pasti ada hasilnya. Done follow here. Thanks..

    ReplyDelete
  5. tahniah.. tahniah.. ini yang buat bertambah cemburu kat normi nih

    ReplyDelete
  6. wah..beznye!
    kiut hadiah tu..tahniah

    ReplyDelete
  7. Comel hadiah tu...tahniah dear...

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. terima kasih..:)
      kimi..hadiah dah sampai ke blom?

      Delete
    2. Hadiah x sampai lagi cik normi.. xpa2, maybe dah otw kot.. :D

      Delete
    3. oo..ye ker?kalau tak sampai jgk jgn lupa info cik nor k..:)

      Delete
  9. TAHNIAH CK..mmg rajin singgah Cik Nor kita ni :)

    ReplyDelete
  10. tahniah Cik Nor... cik nor memang layak pun..sebab cik nor memang tegar..

    ReplyDelete
  11. rajin sungguh cik nor kita ni kan.. hehe. tahniahhhh.. =)

    ReplyDelete
  12. Untunglah cik nor dapat hadiah free hehe..

    ReplyDelete
  13. untungla..org rmai pminat..hehe

    ReplyDelete