Breaking News

Nie Dia Kerja Aku.....

 Assalamualaikum....
Korang ingat tak entry aku yang INI ?Alah dalam entry tu aku ada info kat korang aku tidur kol 1 pagi.Nah..inilah kerja kami berdua buat.Buat origami lah jawabnya.Tangan aku nie dah la keras , tak berseni ajar pulak buat benda2 macam nie.Memang hancuss la..haha.Tapi yang buat burung nie aku pass.Dalam 3 ekor tu salah 1 aku punya...korang nampak tak yang sayap dia cam buruk skit tu..Tu lah aku punya..haha.Korang buat2 tak nampaklah kecacatan burung yang aku buat tu...haha
Yang bawah nie pulak bunga ros...Yang cantik dua kuntum tu roomate aku punya.Memang berseni dan kreatif la tangan dia.Cantik jer yang dia buat.Aku buat yang mana???yang tak nampak macm bunga tu aku punyalah...Dasar tangan keras dan tak berseni..haha.Malu weh jadi kaum hawa yang tak der ni...haha.Roomate aku nie pernah buat gubahan bunga ros sejambak macam bunga kat atas tu.Korang tengok yang cantik tu..Yang tak jadi korang buat2 tak nampak dah la...haha.Cantik sgt dah macm beli kat kedai..huhu..Kreatif sangat tangan dia...hehe


P/s: Malam td aku paksa housmate aku g terawih coz roomate aku ada hal..Terima kasih ya..Tengku Mariam..:)


40 comments:

  1. salam ramadhan...kira ok la 2..bljar slow2...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ramadan kembali..:)
      haha..entah bila la nak jadinya..:)

      Delete
  2. MAsa sekolah dulu, rajin juga buat benda2 ni.. tapi sekarang, memang kebanyakannya lupe.. Haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah..kira pandai jgk la wat origami nie.Cik nor first time buat...Nasib jadi jgk burung tu..yang bunga ros tu hancuss..Kalau dah pernah buat ajar skali dah blh buat..hehe

      Delete
  3. kira menjadi la juga tu cik nor.. aiza kalau bab seni ni memang tak reti, tak kira la melukis ke, menghias ke.. aiza boleh buat, tapi hasilnya hodoh.. hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..yang snang blh la aiza..cer bagi yang ssh kompem tak jadinya cam bunga ros tu..haha..tak per aiza ada kelebihan lain tu..:)

      Delete
  4. ok lah tu dik, menjadi jugak..akak lagilah keras tangan.Yang kelakarnya kalau dalam kelas, anak murid yg ajar ckgu buat..hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..klu srh buat sekali lagi kompen tak igt dah..haha..
      tak per skali skala anak murid ajar cikgu..hehe

      Delete
  5. hahaha.. ejulz dari dulu lagi x lulus2 buat benda tu.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..nie lagi keras tangan dr cik nor....haha(gurau jer..)
      cuba dan terus mncuba..:)

      Delete
  6. apasal bunga ros tu macam kertas kena renyuk? hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasalah org kreatif..org lelaki apa thu..haha

      Delete
  7. Ok la tue cik nor..ada jugak rupa bunganya..hehehe.;p

    ReplyDelete
  8. hehe..hanya org yg minat dan kreatif ja sanggup mengadap tutorial buat origami...

    singgah komen & isi tabung kt sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. yap btl tu..cik nor minat jgk tapi tak sabar..haha

      terima kasih..:)

      Delete
  9. ohh inilah keje cik nor upenya..hehe..cantik je tgk haa,berseni jugakla

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..haha..ye lah tu kak..bersenilah sgt...tp srh buat balik mcm tak igt jer..:)

      Delete
  10. pandai kaknor buat :)

    p/s: selamat berpuasa kaknor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pandai time org ajar jer..klu srh buat skali lagi rasa mcm xblh dah..haha

      p/s:selamat berpuasa kembali deno..:)

      Delete
  11. Replies
    1. terima kasih...Insya lps cik nor khatam balajar la..haha

      Delete
  12. dah lama tak buat origami la.
    ghajin cik nor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. so cik sue pandai la..hehe
      baru belajar la cik su..haha

      Delete
  13. wah yg bunga ros tu mcm menarik la cik nor...cuba buatkan videonya dan up kan kat blog ni...mesti best....

    ReplyDelete
  14. rajinnya cik nor buat semua ni..ni nak lepas tnsion ke apa ni? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. saja gatal tangan...mlm minggu biasa tdo lwt..so inilah hasilnya..haha

      Delete
  15. Rajinnya. Orang yang tangan seni buat apa pun jadi.

    ReplyDelete
  16. wah,rajinnya buat origami.warna pink lagi =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..baru belajar..tak pandai pon sbanarnya..:)

      Delete
  17. Pas ni buat hantaran burunglah cik nor pakai sejadah

    ReplyDelete
  18. oklah tu ciknor atleast menjadi gak.kalo suruh jaa lagi lah buruk hasilnya. suh buat buun. jadik tupai gamoknya...hihi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..ok masa tgh belajar jer..bla srh buat confirm tak igt dah..haha

      Delete