Breaking News

July Performance n Google Search


Assalamaulaiakum..

Setiap bulan mesti google hantar email untuk bagitahu performance blog Cik Nor. Macam biasa lah performance nya tak adalah tinggi sangat tapi boleh untuk cari makan.hehe. Ada juga orang tanya Cik Nor macam mana nak dapatkan performance ni. Cik Nor pun kelu nak menjawabnya. Apa yang Cik Nor tahu setiap bulan Cik Nor terima email jer.

Nak daftar ke apa memang tak pernah buat. Rasanya performance ni link dengan google analytic. Kalau ramai yang datang blog kita maka tinggi lah pageview blog kita. Dari situ google buat performance untuk blog kita setiap bulan. 

Mana yang dapat performance ni mungkin tinggi jugaklah pageview blog mereka. Tapi blog Cik Nor suam-suam kuku jer.haha. Tak ada lah tinggi macam blog orang yang hebat SEO. Beribu-ribu K setiap bulan. Cik Nor dapat puluh-puluh K pun dah syukur sangat. 

Kalau ikut performance ni, carian paling tinggi ialah resepi. Yang kedua pasal drama. Ini lah keyword yang selalu ada bila Cik Nor carikan kat blog Cik Nor. Nak kata Cik Nor blogger masakan tak juga tapi Cik Nor suka kongsi resepi simple, cepat dan mudah. Itu yang orang tertarik nak menggunakan resepi yang Cik Nor kongsikan.

Tinggi ke performance korang untuk bulan ni? Meh la kongsi ngan Cik Nor. Mesti korang lebih hebat dari Cik Nor kan? Untuk performance bulan lepas korang boleh baca sini : Performance On Google Search For June

1 comment: