Breaking News

Tidur Berkualiti Dengan Bantal Getha


Assalamualaikum ..

Setiap orang sudah semestinya mahukan tidur setiap malam setiap malam khusus mereka yang melakukan kerja disiang hari. Tidur yang setiap malam setiap orang pasti akan lebih ceria dan berkeyakinan untuk setiap hari setiap hari. Begitu juga dengan Cik Nor yang selalu tidur setiap malam. Selain dari bilik tidur yang bersih dan tenang bantal juga memainkan peranan penting. Pemilihan bantal yang betul digunakan kita hingga ke waktu yang ditetapkan.


Oleh yang demikian Cik Nor memilih bantal dari Getha untuk keselesaan tidur setiap malam. Untuk pertama kalinya Cik Nor memilih Getha Aroma Latex Pillow dan sesungguhnya yang sangat memerlukan serta tidur kita tidur hingga ke pagi. Kenapa Cik Nor memilih bantal ini? Ini kerana  Bantal Aroma Lateks GETHA adalah 100% asli dan ia seperti Bantal Klasik yang lain. Reka bentuk dinamik GETHA Aroma Latex Pillow memberikan anatomi yang sempurna untuk kepala, leher dan bahu dan waktu tidur.



Selain itu juga Cik Nor memilih bantal ini kerana ciri dan kelebihan berikut:

Ciri dan Kelebihan GETHA 100% Lateks Asli:
• Ratusan lubang membuat sistem pengudaraan semula jadi dengan unit takungan udara yang menyediakan aliran udara segar yang berterusan. Ini kebiasaan dan kelembapan badan hilang sepanjang tidur anda, memberikan anda kesegaran dan kesegaran.
• Tahan lama dan direka untuk keselesaan tambahan, produk GETHA 100% Natural Latex tidak akan meratakan, tidak perlu menggosok dan bentuk bentuknya selama bertahun-tahun yang berterusan.
• Dibasuh sebelum proses pembuatan untuk menjaga kebersihan. GETHA 100% Lateks semulajadi mempunyai sifat antimikroba semula jadi yang muncul tungau debu dan alergen lain, serta tahan terhadap kulat.
• GETHA 100% Natural Latex diuji dan dilupakan terhadap bahan yang memerlukan keperluan ECO Eropah. Ia tidak beracun, secara langsung jadi hypoallergenic dan sesuai untuk penghidap alergi dan asma.
• GETHA 100% Natural Latex secara semula jadi sesuai dengan kelengkungan badan, memberikan anatomi untuk kepala, leher, bahu dan tulang belakang. Sokongan melembutkan titik tekanan dan secara dramatik dapat berbeza penggunaan tidur.
• Direka dan dibentuk khas, GETHA 100% Natural Latex diketuk langsung dari sumber semula jadi bumi - pokok getah, dan dihasilkan mengikut standard yang tepat. Ia mesra alam dan mesra alam
Korang jangan risau kerana bantal ini sesuai untuk semua peringkat berumur. Jadi anda boleh beli untuk semua ahli keluarga anda untuk keselesaan tidur mereka.


Selain dari bantal untuk tidur dirumah tersedia juga bantal untuk anda bawa mengembara atau untuk pergi bercuti.  Getha Travel Latex Pillow merupakan bantal 100% asli dari lateks. Reka bentuk mudah alih yang hebat dari GETHA Travel Latex Pillow berbeza yang anda suka Lateks Semulajadi di mana sahaja anda pergi.
Korang yang suka mengembara atau bercuti kini tidak perlu risau kerana bantal ini mudah untuk digunakan dalam beg pakaian dan sangat ringan. Tidak memerlukan ruang yang luas dan sangat fleksibel untuk kegunaan ramai.


Di Getha anda juga boleh mendapatkan produk lain seperti alas tilam kalis air dan juga lilin kecil untuk membakar minyak aromaterapi. Kiranya Getha ini ibarat seperti syurga untuk bilik tidur korang. Cik Nor juga memilih H2O Waterproof Mattress Protector  untuk melindungi tilam dari kebocoran yang tidak diduga. H2O Waterproof Mattress Protector adalah alas tambahan yang baik untuk membantu melindungi tilam anda terhadap tumpahan dan kemalangan yang tidak diduga serta untuk jangka masa hayat tilam anda lebih lama. Ia juga memberikan rasa mewah dan menyejukkan kulit anda untuk memberikan keselesaan dan kedamaian.ketika berehat. Dengan adanya alas tambahan ini anda bolehlah berehat dengan lebih mudah dengan persekitaran yang bersih atas tilam korang. Alas pelindung ini disyorkan kepada mereka yang mempunyai anak kecil untuk mengelakan kebocoran. Cik Nor guna ni untuk mengelakan kompilasi kebocoran datang bulan.hehe
Cara kerja alas tambahan ini sangat mudah, cuma lap dan keringkan dengan segera tempat tumpahan atau kebocoran. Ia boleh dibasuh dengan tangan atau menggunakan mesin secara lembut.

Pilihan terakhir Cik Nor di Getha  lilin Teh CahayaTeh Cahaya Lilin merupakan Oriental Secret Natural Tea Light Candle yang direka untuk menyerikan lagi bilik tidur anda ..  Lilin tanpa wangi ini terbuat dari 100% Palm Wax dan Pure Cotton Wicks. Gabungan tersebut membakar bebas tanpa toksik, bersih dan terang. Naikkan suasana bilik dengan Lilin Cahaya Teh dan ciptaan suasana yang hangat dan selesa tanpa memerlukan asap bahaya atau jelaga hitam jahat yang berkaitan dengan Paraffin Wax.
Kelebihan lilin ini: 
- Bebas Parafin
 - Tidak Beracun
- Pembakaran Bersih
- Mesra Alam
- Tidak berbau
- 100% Semulajadi

Penggunaan Arahan:
Nyalakan satu cahaya teh hingga 4 jam cahaya lilin lembut.Boleh juga digunakan  untuk Diffuser Burner.
Serikan bilik tidur anda dengan produk-produk semula jadi untuk kesihatan dan kualiti hidup yang berpanjangan. Untuk maklumat lanjut mengenai produk Getha korang boleh lawati:
Laman Laman:  https://shop.getha.com.my

1 comment: