Breaking News

Selamat Menyambut Awal Muharam


Assalamualaikum..

Cepat betul masa berlalu, dalam tak sedar kita dah masuk tahun baru islam. Rasanya macam baru lagi kita sambut tahun baru islam. Semoga dengan kedatangan tahun baru ini kita menjadi lebih istikomah untuk terus membuat amal dan kebaikan.

Semalam tak sempat nak baca sendiri doa akhir tahun dan doa awal tahun tapi masa buka tv ada live dari Masjid Negara rasanya. Masa tu sempatlah aamiin kan doa akhir tahun dan awal tahun.Alhamdulillah.

Apa azam tahun baru korang tahun ni?  

3 comments:

  1. Azam untuk penuhi azam azam yang belum tercapai hehe

    ReplyDelete
  2. sama lah shida..syaz..azam saya nk penuhi azam yg tdk dipenuhi sebelum ni

    ReplyDelete