Breaking News

Nak Beli Kasut, Ingat FSJ Shoes

Assalamualaikum..

Musim-musim Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) ni mesti ramai yang bosan sebab tak boleh keluar ke mana-mana. Lagi -lagi wanita bekerja yang sentiasa keluar bekerja setiap hari dan hujung minggu pula keluar bersama kawan-kawan untuk ber shopping. Tapi itu dulu sebelum PKP dilaksanakan. Korang jangan risau, meh Cik Nor kongsikan dengan korang tempat shopping kat online yang boleh buat korang rambang mata dan rasa nak beli jer semua kasut yang ada.

Mesti ramai yang tak sabar nak tahu kan? Kat mana lagi kalau bukan kat FSJ Shoes. Kenapa FSJ Shoes dan apa maksud dia? FSJ merupakan singkatan kepada Funny She Jill. Ia adalah jenama kasut antarabangsa dan ditubuhkan pada tahun 1998. Dah lama rupanya FSJ ni bertapak dan sudah semestinya mereka mahir tentang kasut. Korang jangan tak tahu, di FSJ Shoes mereka mementingkan kualiti dan rekaan yang bertaraf tinggi. Tidak hairan jika FSJ Shoes dikenali ramai dan menjadi kegilaan para pencinta kasut.  Di FSJ Shoes mereka membantu merealisasikan impian setiap pelanggan mereka.


Pasuka pereka FSJ Shoes adalah gabungan dari 3 buah negara iaitu Itali, Perancis dan China. Patutla rekaan kasut mereka begitu memukau mata yang memandang. Gabungan pereka dari 3 buah negara ni menghasilkan rekaan yang begitu unik dan meletop. Kalau korang tak percaya, buka link FSJ Shoes yang Cik Nor bagi kat atas tu. Mesti first impression korang, Oh..wow..cantiknya.


Ada berita gembira untuk pelanggan FSJ Shoes. Apakah itu? Sempena COVID 19 FSJ Shoes membuat tawaran dimana setiap pembelian sepasang kasut, pelanggan akan menerima 2 keping medical face mask secara percuma. Wah, mesti lagi teruja korang nak shopping kasut kat sini kan? Mana tidaknya beli barang dapat hadiah percuma lagi. Suka tak?



Dalam banyak -banyak kat kat FSJ Shoes tipu la kalau Cik Nor cakap tak ada yang berkenan. Mesti ada punyalah. Cik Nor tertarik pada kasut leopard printing sebab rekaan dia begitu unik dan lain dari yang lain. Cakap sahaj korang nak kasut jenis apa, kasut tumit tinggi? Sandal? Boots? Semuanya ada, korang tak perlu risau kerana ianya pasti memenuhi citarasa korang semua. Sekali pandang memang macam jatuh cinta pandang pertama weh. Mana tidaknya, rekaannya fuhh..cun habis weh.



Korang tengok gambar kat atas tu kan? Pelbagai rekaan yang terkini dan yang pasti seksi dimata pencinta kasut. Korang jangan risau saiz kasut bermula dari saiz 4 dan seandainya saiz korang tak ada, korang boleh buat permintaan untuk custom made. FSJ Shoes pasti akan tunaikan permintaan setiap pelanggan mereka. Kepuasan setiap pelanggan menjadi keutamaan kepada mereka.


Cara nak buat pembelian pun senang, seperti biasa kita mestilah daftar akaun kat FSJ Shoes. Macam korang buat pembelian di lawan sesawang lain. Pendaftaran ini untuk memudahkan kita bila kita hendak membuat pembelian yang akan datang. 

Nak buat pembayaran pun senang kerana ianya menggunakan paypal sahaja. Memandangkan ini adalah  produk dari United States mestilah menggunakan paypal kerana pembayaran sebegini lebih selamat dan tidak memeningkan. Apa yang penting kos penghantaran adalah percuma.

Untuk maklumat lanjut korang boleh hubungi :

Email : support@fsjshoes.com

Tel : (+1)702-771-7099

Working Days/Hours
Monday-Sunday/ 10.00pm - 4.00pm

Address : 10155 E Rush ST,South El Monte , CA 91733, United States

4 comments:

  1. malah la beli kasut,tok leh tubik jale punnn hahahahha comey2 kasutnya...

    ReplyDelete
  2. wow kasut high heels dia.. runcing hehe..

    ReplyDelete
  3. Bagusnya.. siap buat tawaran face mask dengan pembelian.. sangat bagus..

    ReplyDelete