Breaking News

Baginning...Pusat Fesyen Beg Terkini Anda

Assalamualaikum..

Seiring dengan peredaran zaman, fesyen beg silih bertukar ganti mengikut arus kemodenan zaman. Memang tidak dinafikan fesyen beg zaman sekarang memang pelbagai. Kalau kita tidak ikuti perkembangan fesyen beg ini kita mungkin ketinggalan. Kini kita tak perlu risau lagi kerana di https://baginning.com/ semua fesyen beg terkini ada disini. Pendek kata cakap saja fesyen apa yang korang mahukan, pasti baginning akan penuhi.



Sebelum kita tengok beg yang cantik-cantik kat baginning.com, jom kita tengok apa baginning.com.  Kenapa dipanggil baginning.com? Baginning diberi nama begini kerana sebagai permulaan pencinta fesyen tapi tidak berusaha untuk mengejar fesyen. Ini merupakan permulaan  yang akan memberikan banyak dan pelbagai pilihan yang lebih dari baginning.com. Kalau tidak percaya lihat sahaja koleksi beg bergaya, tote, ransel, fanny pack, beg satchel dan beg tangan kulit serta lain koleksi yang bakal memukau mata korang semua.



Korang jangan tak tahu, fesyen beg jalanan pun korang boleh temui disini. Ini kerana koleksi ini direka oleh pereka professional dan rakan pereka yang hebat bagi menonjolkan baginning.com. Mereka juga sentiasa memastikan bahan yang digunakan berkualiti tinggi dan sesuai dengan harga yang ditawarkan. Beg wanita yang direka disini boleh disesuaikan dengan koleksi pakaian yang korang ada.Contohnya pakaian malam ataupun pakaian casual.Di baginning tak rugi melabur untuk bergaya dan mengikut trend terkini.



Kat baginning.com ada 2 koleksi yang Cik Nor minat. Satunya ialah Large Tote Bags. Minat betul Cik Nor beg besar-besar macam ni. Boleh isi macam-macam kalau ada beg besar macam ni. Orang perempuan kalau guna beg kecil memang tak puashati sebab takut ada yang tercicir.  Large Tote Bags ni bukan sebarangan bag tau, ia boleh digayakan disebarang majlis rasmi. Aduh memang terpesona betul tengok koleksinya yang terkini dan memukau mata memandang. Dah la cantik harga pun berbaloi.


Satu lagi yang Cik Nor suka ialah koleksi Envelope Clutch. Aduhai..baginning ni macam tahu-tahu jer Cik Nor peminat clutch. Clutch yang ditawarkan di baginning.com memang menarik semuanya. Kalau korang tak tergoda tak tahulah Cik Nor nak cakap apa. Clutch nya nampak simple tapi elegen. Sesuai untuk majlis-majlis makan malam atau majlis korporat. Sekali pandang memang akan pandang berkali-kali yer korang. Tak akan puashati kalau tak dapat beli 1 sebagi koleksi peribadi.



Tunggu apa lagi korang? Jom la kita terjah koleksi beg yang terkini dan elegen dari baginning.com. Apa yang menariknya, penghantaran percuma ke seluruh negara. Wow.. memang menarik kan? Macam biasa kalau korang nak buat pesanan mestilah sign in terlebih dahulu untuk memudahkan pembelian dimasa akan datang. Cara pembayaran pun mudah dan selamat sebab menggunakan paypal dan kad kredit. Tunggu apa lagi, peluaang didepan mata cepat la grab. Ingat beg, ingat baginning.com.

Untuk maklumat lanjut hubungi 


US Office:

36 Quarry St Gainesville, GA 30501


UK Office( Marketing & Support):
RM 101, MAPLE HOUSE, 118 HIGH STREET, PURLEY, LONDON, ENGLAND, UNITED KINGDOM, CR8 2AD

Support Emailsupport@baginning.com

2 comments: