Breaking News

W.W#35

Banjir melanda kg ku....

Credit to my sister.Cik nor cilok dalam fb dia..:)

48 comments:

  1. Mula2 tengok tak nampak macam banjir.. sebab yg atas tu kaler dia merah macam tanah... dah lama2 tengok baru perasan yg merah tu rupanya banjir jugak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh..ye ker?bnjir tu..jln nak msk kg cik nor tu..huhu

      Delete
  2. teruk nye baniir ni kn..alhamdulillah tmpt tb xde pape

    ReplyDelete
    Replies
    1. xtruk lg tu...bru nk start..biasa air melimpah atas jln raya...xthu nak blk kg mcm mana.huhu

      Delete
  3. itulah...teruk sungguh keadaan...semoga semua akan okay...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah pasal shaila...harap itu semua xberlanjutan...

      Delete
  4. Replies
    1. jaln nak msuk umah cik nor...jln alternatif nak g Tanah Merah...huhu

      Delete
  5. Takut mengenangkan banjir ni. Moga mereka semua selamat.

    ReplyDelete
  6. Harap2 banjir dapt surut dalm masa terdekat..kesian kat mangsa2...

    ReplyDelete
  7. air dah mula naik.. semoga berhati-hati selalu..

    ReplyDelete
  8. Sekarang memang hujan je.. Jaga kesihatan & keselamatan :)

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. blh sgt la a.sop...tu pon klu brani la..:)

      Delete
  10. wuuu banjir²..hopefully semuanya akan selamat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..InsyaAllah..moga2 mcm tu la...aamiin

      Delete
  11. Semoga semunya dpt pulih dgn cepat.. :)

    ReplyDelete
  12. Assalammualaikum..cik nor,

    banjir gak...wahh sekarang nie mana2 banjir kan.. kat johor pun sesetengah tempat tengelam..

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam..mselim

      ya btl tu mselim...jaga diri yer...

      Delete
  13. Musim hujan.. bertambah la pulau kat malaysia ni..

    ReplyDelete
  14. macam YB turun padang je.. heheh

    ReplyDelete