Breaking News

Jom Tambah Lemak @Selera Tepi Sungai

 Assalamualaikum...
Sorilah kawan2 coz dah lama sgt tak hupdate blog.Bkn malas or tak der idea tp aku terpaksa mc kerana dijangkiti virus sakit tekak yg melampau.Alhamdulillah hri aku dah beransur plih dan bkerja balik.Harap korang sabar menati entry baru dari aku yer.Tp korang jagn marahlah klu entry aku nie asyik berkisar pasal makanan jer.nak buat mcm mana tuan punya blog nie suka mkn...terimalah hakikat yer..haha..Gambar yg first tu nasi goreng kampung kakak aku punya.Aku dgr dia mtk tak nak pdas t aku tgk cili kat dalm nasi gore ng dia bukan main banyak lg..haha.Apa kes nie long???
 Amboi..sakan yer korang possing mentang2 ada tukang ambik gambar.Yang si adik tak habis2 ngn nasi goreng cina.Manakala kakaknya plk ngn bihun supnya...Sorang pandang ke arah aku then sorg lg pandang kearah mama dia.Apa2 pon layan jer la..:)
 Alamak nie gambar candid..tangan BIL aku lah plk...si kakak dah ready while adiknya plk tidoo daa....
 Nie family anak buah aku yg sulung..sorg lagi anak dia tak masuk gambar.Amboi bapaknya makn tak [andang org..haha.Anak nya plk nak mkn ke tak nak tak thulah tu..mamanya blh main serius lg suap anak mkn.Coming soon cucu no.3 aku..huhu
 Wah..terliur sgt2 bl tgk maggi tomyam adik aku nie..Mmg kaw2 lah tomyam dia.Thiland mari oo..Mengalir air mata n air hidung bla mkn tomyam nie..haha.Gerenti puas hati klu mkn tomyam nie...

Nie aku punya bihun tomyam.Macm kosong jer kan?tak happening langsung.nak buat mcm mana aku pantang makanan laut..Resdung punya pasal.huhu.Aku mtk lauk ayam sj jer.Naper dia ltak bihun skit je.Tak kenyang aku mkn bihun skit...haha.Dasar mkn banyak...:)
Nie bandung 3 layer aku n adik aku punya.Best ooo..rugi klu saper tak try.Tapi manis gler.Klu minum hari2 blh potong kaki gamaknya...haha.Nasiblah aku minum sbln skali jer..:)Aku dah pernah post bandung 3 layer nie kat entry nie wordless-wednesday18.

oklah aku stop cni dlu.Lain kali tlis panjang2 lagi ya..:)

22 comments:

  1. Maggi tomyam menarik perhatian sungguh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap tau..pedas ada masam ada..smua ckuplah..rasa mcm nak menangis bla mkn tomyam tu..haha

      Delete
  2. huhu...kalau pasal tomyam memang cik akak suka..nak juga dear :)

    ReplyDelete
  3. WWahh.. mangi tomyamm... lepas tu sirap bandung 3 layer lagii.. menyeleraakan.. hehe

    ReplyDelete
  4. wahhhhh.... terliur pulak deno.... emmm.... sedap2:)

    ReplyDelete
  5. wah tambah lemak ye....jangan melemak sudah he heee.....

    ReplyDelete
  6. Sodapnye la aiiii....
    Cik nor dah sehat??

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...alhamdulillah dah chat..tp batuk still ada lg..huhu

      Delete
  7. Berselera.

    Sesekali tambah lemak...ok..kikikk

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg berselera..bkn sesekali tp bnyak2 kali..ahaha

      Delete
  8. Tomyam tu nmpk mantap...terliur tengo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg mantop kak mia..mengalir air mata bla mkn..hehe

      Delete
  9. meriah dengan makanan.....dah nak balik dah, dah menjamu mata dah...

    ReplyDelete
  10. thanks singgah...selamat mkn tgh..:)

    ReplyDelete