Breaking News

Cerita Disebalik Wordless Wednesday#19


Assalamualaikum.....

Dari td lagi aku dok belek my blog nie.Tak thu nak buat apa.Fikiran aku blank sangat hari ni.Tak tahulah kenapa.Nak buat kerja pon tak ada mood.Nie pon aku kuatkan semangat aku untuk mencoret sesuatu kat blog aku supaya para peminat blog aku tak hampa bla singgah kat blog aku yg seberapa ni.

Sebenarnya tgh mengalami simptom batuk yang melampau.Setiap malam aku akan tergaja dtengah malam kerana tekak terasa perit dan sgt2 kering walaupon minum air dalam kuantiti yang banyak.Bla dah terjaga tu mmg ssh nak lelap balik.Kadang2 tu dah hampir waktu subuh barulah terlelap.Biasalah klu dah  batuk mmg tak igt dunialah..kadang2 tu bla meludah mcm ada kesan darah bersama air ludah tu.Mungkin tekak aku dah luka akibat batuk yg melampau.huhu..Kalau sesiapa ada petua blehlah kat share aku.Asyik batuk jer siang dan malam.Dah lemau rasa badan nie.

Alahai dah panjanglah plk aku merapu.Sebenarnya nak citer pasal gambar kat atas tu.Gambar tu aku ambil masa kitaorg g terima BR1M hujung blan lepas rasanya..hehe.Mcm dah basi jer kan citer nie tp aku harap korang tetap layan jgk lah...hehe.Oleh kerana aku n my sister boring tak thu nak buat apa.Mmg ramai sgt nak bg ceramah aku layan mcm2 tu jerlh.Bak kata budak2 nakal masuk telinagn kanan kluar telinga kiri..haha.Jahatnya aku kan...hihik.Untuk menghilangkan boring tersebut kami snaplah gambar sesama sendiri.

Apa2 pon Thanks a lot to PM coz bg kami RM250.00.Nak thu aku buat apa ngn duit tu??RM80.00 aku g tamnbah power spek aku.Then yang selebihnya aku simpan nak beli katil bilik aku yg dah tunggu masa nak roboh tp kna plus ngn duit gaji aku lah plk yer..hehe

Oklah..that's all forr today...speaking english lah plak..:) Jumpa di entry akan datang....:)

8 comments:

  1. Asalamualaikum dik...
    Semoga cepat sembuh ya...
    Salam kenal dari akak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam....thanks kak....salam knal kembali..:)

      Delete
  2. salam..

    jga kshtan ye...da baik blum skrng? ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam
      ok cik yaya...baru baik skit..:)

      Delete
  3. Bestnya dapat duit...tako belanja okje ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. rezeki pm bagi terima jer la..hehe..blh tp kna datang cni la..hehe

      Delete