Breaking News

Bila Kucing Aku Merajuk....

 Assalamualaikum....
 Hurmm.... dah lama tak merapu dan meroyan kat blog aku yg tak seberapa ni.Almaklumlah sibuk sangat sampai idea pun tak ada.Semalam pon aku copy and paste the quotes dari email aku the aku letak kat entry aku yang baru.So, hari macam ada idea sikit nak hupdates blog. Aku jumpalah gambar kucing aku yang tengah merajuk ni.Muka sedih giler kan?haha.Aku panggil nama dia pon dia tak layan.
Nak tahu sebab apa dia merajuk.Kejadian berlaku pada hari jumaat malam sabtu.Masa nie aku dok layan last episod drama Hanya Padamu.Tiba-tiba adik aku cakap"ko tengok kucing tu merajuk" . aku tanya adik aku kenapa dia merajuk."Tadi dia main-main ngan anak tikus.Entah mana dia dapat pon aku tak tahu lah.Tiba-tiba ayah ambil dan buang tikus tu"Ooo..sebab tu lah dia merajuk rupanya.Memamg dia tak layan langsung bila aku panggil nama dia.Buat-buat tidurlah tu konon..haha.Opps...lupa nak bagi tahu.Nama dia Comel...:)Sila abaikan background yang sangat menarik kat belakang itu....haha

Oklah itu sahaja untuk hari ini.Ada masa saya hupdate lagi yer kawan-kawan...babai...

58 comments:

  1. Replies
    1. haha..bukan comel tp ngada2..nak soh org pujuk lah tu..haha

      Delete
  2. Tengok gaya memang betul2 merajuk tu.. kesian..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..mmg merajuk pon ibu...tp sy malas nak layn ngada2 jer lbh tu..:)

      Delete
  3. alololo..muke comel je bile die majok tu..ahaksss

    ReplyDelete
  4. Alololololo..
    Bukan main merajuk....
    Hehehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. muka frust tu...tp kejap tu...lps tu okla..:)

      Delete
  5. he he he...kucing pun pandai merajuk yer kak... comel jer... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. pandai farah...tu tgh merajuklah tu...mls nak layan...haha

      Delete
  6. hahaha....kucing2 CiM pown suka merajuk. tp klau time merajuk, ktorg mkn ayam, hilang dah merajuk dia tuew

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo...yg tu pon sama...klu mknan ok trus..haha

      Delete
  7. kucing pun tau merajuk ekk.. hehee
    xtaw sb xpnh bela kucing.. :)

    ReplyDelete
  8. comelnye kucing nak majuk2..haha..

    ReplyDelete
  9. alala kesian..nampak tul2 merajuk lagaknya...nak ja bagi ikan goreng...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..jgn layan dia..klu lyn lagi nagada2 a.etuza..:)

      Delete
  10. hihihi...kucing pun tahu merajuk kan cik Nor??
    comel je kucing tu..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thu atie...tu biarkan ajer..kita ambik ukung pn dia tak layn..haha..

      Delete
  11. oooh tikus dia kena curik...penat dia tangkap patut pon merajuk...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. yap..nak dia tggl merata..baik ambil n buang..biar dia merajuk..hihik

      Delete
  12. salam cik nor =)

    haha amboi..ble plak kucin tu tau majuk kaann..mmg pun..kucin kt uma yaya pon kdng2 majuk..huuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam
      mmg cik yaya..kucing pon ada perasaan merajuk.sedihlah tu konon..haha

      Delete
  13. ekeke....comeinye kucing tu majuk.siap x layan nor lg.mane blaja majuk ni.nor ajar eyh. ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..merajuk lbh kurang tuan dia la sha..haha

      Delete
  14. aloh3..pndai merajuk dia ye.. sama je mcm kucing sy kat umah tu..hehe

    ReplyDelete
  15. alolollo siannnya dia merajukkkk hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..merajuk tak dapat main cik tikus lah tu mak dara..:)

      Delete
  16. Hahahaha...majuk ngan tikus rupanya. Rare :)

    ReplyDelete
  17. wah comel pun pandai merajuk.. hehehe

    ReplyDelete
  18. Comelnya si comel merajuk. Sian hajat tak kesampaian. hee~

    BTW, hari Khamis malam Sabtu? bila tu? :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg comel..haha

      sori typing error tak perasan..hari jumaat mlm sabtu..:)

      Delete
  19. merajuk sebab tak melayan dialah tu.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan..ayah saya ambil n buang anak tikus yg dia tgh main..haha

      Delete
  20. aloh..loh ciannyer comel,majuk yeh??hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah..majuk tp xde siapa yg nak pujuk..haha

      Delete
  21. alahai..kuat merajuk betul comel ni..hehe..tp no wonder la kucing kan berperasaan jga mcm manusia..hehe..kuat sentap.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.jgn lyan..klu dlyn makin ngada2...nana ada kucing tak kat umah?

      Delete
    2. huhu..tak ada..bbrapa tahun yg lalu ada la bela..bbrapa bulan lps tu abah suruh 'buang' ..huhu..tak boleh bela..woo..sedih..

      Delete
    3. oo..ye ker?akak ada bela 2 ekor kat umah.yg lain2 smua org ambik.Diaorang ckp kucing umah akak cantik2.Tak per lah nana bela binatang lain plk..:)

      Delete
  22. Replies
    1. haha...kucing kg jer tu tp ada kacukan ngn kucing parsi..:)

      Delete
  23. alahaiiii ciannyer dia....
    kucing nory pon suka main tikus & burung..
    aritu dia bawak balik burung, nory lepaskan burung tu, mengamukkk dia...hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu merajuk sbb ambik tkus dia la..ngada2 nak merajuk..haha

      Delete
  24. pandai pulak dia main majok2 nih.. hehehe

    ReplyDelete
  25. alahai...kesinnya tgk muka dia..
    tp mcm kiut je merajuk cmtu..hihi

    ReplyDelete