Breaking News

Pendapatan Dr Churpchurp.....:)

Alhamdulillah....dalm 2 minggu dok sharing2 iklan churpchurp kat fb n twitter...pendapatan aku dah RM1.08.....naik brapo sen erk....tlg kirakan mls plk aku nak ngiranyer...hehe....Sykurlah dari tak dapat gak skit.Bak kata pepatah sklit2 lama2 jadi bkit...hehe....Tp klu org klu mesti dia ckp...skit2 bla nak kaya...haha...Cuma aku skit terkilanlah kat nuffnang masih blm dapat income....huhuk...bla gamaknyer nak dapt...huhuhu.....Wahai blogger2 sekalian jom lah pakat follow aku ramai2....birlah blog aku nie tak gempak n best mana tp korang buat2 best....biar aku bangga ramai org follow aku....(Mesti dlm hati blogger ckp...penulisan mcm bdak darjah 6 ader hati nak srh org follow dia lak....haha)Gurau2 d waktu ptg...hihik...Sebenarnya nak menghabiskan masa nie....tak buat kerja ader lagi org tak siapkan part dia...so kna tunggu dulu lah .Tension gak kerja mcm nie...asyik nak kna hold jer.Dahla mggu dpn ader meeting nak kna buat report lagi....report mothly pon tak nampak kemajuan lagi nie.huhuk...Bos aku bla nak masuk sain gaji nie...aku tak der duit dah nie....cepatlah sign...nnt lwt plk dapt gaji....huhuk....oklah mls nak melalut lbh panjang lagi....nak kmas n nak balikk...babai

No comments