Breaking News

kEmAnA Aku MeNhILaNg???

Assalamualaikum.....

Mest korang tertanya-tanya mana aku mghilang coz dah lama tak mghupdates blog.Biasa dalam sehari 2x aku updates blog walaupon aper yg terbaru itu aku copy n paste from my email jer...hehe.Sebenarnya mcm nie citer....hari sabtu 2 line internet kat ofis aku nie rosak tak thu naper may b sbb hujan kot.Dah call Telekom wat report tp hari sabtu dia tak ambil tindakan coz hari sabtu cuti kat Terengganu so kna tunggu hari  Ahad lerr...Ermm .....btl sangkaan aku, hari Ahad wakil tchnician cal aku tanya pasal kerosakn tel aku.Mcm-mcm dia tanya......mcmlah aku thu aper rosaknyer.Klu aku thu tak payah aku wat report,aku repair sendiri jerlah....haha.Tel bukan main awal lagi....kol 8 lbh mcm tu....yg aku hangin satu badan tu tgh baru siap repair.Hurmm.....aku just check fb,email nuffnang,churp2 aku n tak sempat pon nak hupdates blog aku....huhuk...sbb aper tak sempat....sbb after rehat aku nak balik kg.Keesokan ahri ader interview.
So,semalam aku g interview kat KEMAS untuk jawatan gred S27.Aduh seksanya hari nie bisa2 seluruh badan.Tp aku bersyukur untuk larian 2.4km aku dapat wat rekod baru under 18minit.Alhamdulillah....berkat nasihat kawan aku srh aku joging....so aku jonginglah walaupon dalam rumah.Ahaks...kawan2 blogger doakan aku berjaya interview nie....k....amin...sebenarnya bukan aku tak nak tulis panjang2 tapi kebisaan badan aku membuatkan idea yg bernas tak kunjung tiba..hehe.....lagi pon aku takut tersempak ngn bos aku....nampak mcm bos aku marah aku jer hari nie....huhuk...ahh lantaklah.....peduli aper aku dia nak mcm ker aper nasib aku msk hari nie....klu tak msuk langsung????ha...jawablah sendiri.......:)

No comments