Breaking News

Ermmm....1 1/2 hari blog tak log in......????

Assalamualaikum....selamat pagi semua.....


Alhamdulillah.....hari nie dah blh updates citer baru kat blog.Dah 1hari lbh tk blh nak log in tahu knapa.May be dia punya owner blogger menaiktaraf dia punya sistem  perkhidmatan kot.ingt aku sorg jer tak blh updates status tp klu tgk org lain pun sama.Hehe...Kira adil lah..Sebenarnya....aku tak tahu nak tulis aper nie....huhuk....ok jap....aku nak upload something may be leh jga dkongsi bersama.Nie bukan iklan pencuci pakaian tau just nak tanya opinion korang mana yang lebih jimat bla menggunakanyer.


 Cecair pencuci tanpa pelembut
Cecair pencuci dengan pelembut

Sebelum nie aku guna cecair pencuci yng kat atas tu....tp kna beli pelembut lain plk....walaupon cecair tu dah berbau wangi.Kiranya kna tambah duit ain plk ler untuk pelembutnyer.Klu cecair pencuci yg kat atas tu Harganyer RM6.00(refill punya)  then kna bli pelembut  hrga dia RM4.00(refill punya) dah jadi RM10.00.Klu guna cecair pencuci yg dah ader pelembut lagi jimat aku rasa....yg nie only RM9.00 jer.2 in 1....sekali rendam trus blh cuci n tak payah tunggu berjam2 nak dilembutkan lagi....hehe.So....apa pun pendapat korang jagn lupa komen kat bawah nie.JImat duit n jimat masa itulah pilihan masa kini.Aku stop cni dulu lain kali ku karang panjang2 lagi...babai....:)

2 comments:

  1. ijan..........aku guna yg bawah tu ler skang...x mau da tukar yg len..aritu ade offer refill dia rm 17 2 peket!ha!kan berbaloi2 tu..sedap seyyhh bau dia??cun!jimat gak

    ReplyDelete
  2. ye ker?bgus2 mmg jimat need tak payah nak beli pelembut lain....bau pon harum gtu...jimat pon jimat kan need...sori aku terpaksa kaburkan takut nuffnang ckap aku promosi bnarang lain plk....haha

    ReplyDelete