Breaking News

nasi lemak oh nasi lemak......:)


Ha,,,inilah nasi lemak yang menjadi kontrobesi skarang nie....aku baca kat paper nasi lemak tidak dbnarkan djual dkantin dskolah....konon takut murid2 skolah obesiti or lebih berat badan.Aku tak fikir mcm tu....coz aku dulu hari2 mkn nasi lmak....badan maintain cantik....haha...cuma ader partlah yg terlebih lmak skit.Part mana tu tak blh nak bagitahulah.....Malu....:)Anak buah aku yang berumur 6thn klu balik kg  mmg tak sah klu tak mkn nasi lmak kol 6pg.Aku tgk dia tak derlah obesiti...lagi kurus kering aderlah.
    Cuma satu ajer yg aku prasan bdak2 skolah skarang nie...tak aktif...tu yg sebenarnya menyebabkan obesiti...balik rumah asyik mengadap pc or laptop or ps3.....bila nak kluar peluh.Klu aku budak kg mmg balik skolah tak pernah nak lkat kat rumah....ader jer bnda nak buat.Paling aku suka buat ptg2 g umah kawan2 main lompat tadi.Tu yang aku masa kecik kurus....skarang nie jer ader besar skit coz dah tak larat nak main2 bnda2 tu smua....haha.nak tgk blh...tp seganlah gambar masa kecik comot sgt2...hehe.Tp apa yg pasti walaupon dah bekerja nasi lmak ttp mnjadi pujaan hatiku...walupon bkn setiap hari....Gambar aku dah ambik lama tp tak sempat nak upload kat pc copz bz sgt 2 3 hari lps..Nie sebenarnya org blanja.Aku pau lah aper yg ptt...haha.Kat kdai dah mkn roti canai tp sempat lagi pau nasi lmak utk mkn kat umah.Tamak haloba tol aku.....Apa2 pon thanks pada yg sudi blanja aku...lain kali jgn lupa blanja lagi...k..Oklah aku stop cni dulu....nak balik dah....babai.

2 comments:

  1. tak pa budak skolah jgn makan ye.
    ciksu tak pa..tadi baru pekena nasi lemak paru..sedap :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah..mlm semalam member bawak balik...leh mkn nasi lmak free..:)

      Delete