Breaking News

5 Jenis Air Popular Bulan Ramadan

Sumber gambar dari google


1. Air Soya Cincau

Bila buka puasa dapat air soya cincau ni memang nikmat tak terkata.


Sumber gambar dari google

2. Air Sirap Selasih

Air sirap selasih ni tetap menjadi pujaan walaupun bukan bulan puasa.

Sumber gambar dari google

3. Air Sirap Bandung

Perghh..tengok gambar pun dah telan air liur bulan-bulan puasa ni.

Sumber gambar dari google

4. Air Katira

Memang rasa puas sangat kalau dapat air ni ketika berbuka.

Sumber gambar dari google

5. Air Jagung

Ini memang feberet Cik Nor ni. Kalau boleh setiap hari nak minum air jagung.hehe

11 comments:

  1. alamak takdak dalam list haha sha suka teh aissss or teh hijau

    ReplyDelete
  2. ada 1 lg laa cik nor utk org bujang... sky juice aka air masak hahahaah

    ReplyDelete
  3. Minum teh O panas aje.
    Ais2 ni cuba elakkan.

    ReplyDelete
  4. aIR JAGUNG my favourite, tapi air cendol tak termasuk ke dalam carta ni admin!

    ReplyDelete
  5. Sepanjang ramadhan, dah rase dah air sirap bandung cincau, air katira & air jagung...3 gelas is confirm..Lps tu mkn nasi x bertambah sbb dh kenyang air..Huhu

    ReplyDelete
  6. wow.. sejuk je rasa tekak di akhir ramadhan tgk gambar ni. hehe

    ReplyDelete
  7. air sirap bandung sedap.sejuk je badan.sedappnya.dahaga lah pulak.

    ReplyDelete
  8. btol btol. popular tu air musim poso gak. loni pun kalu ad jual, beli jugak sero

    ReplyDelete
  9. time puasa dapat air ni masa berbuka mmg layannn..sejuk je lalu kat tekak..

    ReplyDelete
  10. semua mantop mantop belaka! ternyata memang famous amos time bulan Ramadan hehee

    ReplyDelete
  11. thn ni, Ramadhan, aida byk kali beli air soda herbs.
    beli kat psr mlm yg sama. sedap nyer ya Allah :) nyaman...

    ReplyDelete