Breaking News

Lori Sewa Kuala Lumpur Mudahkan Urusan Pemindahan Barang Anda

Assalamualaikum..

Korang kalau nak pindah rumah atau nak pindah barang-barang dari pejabat lama ke pejabat baru mesti susahkan nak cari perkhidmatan lori sewa kan? Sekejap korang tanya orang tu, sekejap korang tanya orang ni. Kalau tak ada orang tahu tentang perkhidmatan lori sewa ini mesti korang akan pergi cari iklan-iklan perkhidmatan ini yang di tampal di tiang-tiang lampu, dinding bangunan kedai dan sebagainya. Itu pun kalau adalah. Kalau tak ada terpaksalah google, itu pun tak pasti sama ada pekhidmatan yang ditawarkan masih wujud atau pun tidak.


Kini korang tak perlu risau lagi kerana dengan adanya Mover2u yang dapat menyelesaikan masalah korang itu. Antara perkhidmatan yang ditawarkan oleh Mover2u ialah pindah rumah, pindah pejabat, sewa lori dan servis packing barang.Harga yang di tawarkan oleh Mover2u sangat berpatutan. Ianya bergantung kepada jenis perkhidmatan yang diperlukan, jarak lokasi baru dengan lokasi lama, jenis lori, bilangan tenaga kerja yang diperlukan, khidmat pembungkusan dan perkhidmatan pembungkusan dan pembukaan bungkusan seperti kotak.


Mesti korang tertanya-tanya kawasan liputan Mover2u ini kan? Kawasan liputan mereka ialah suluruh Malaysia dan paling popular Kuala Lumpur, Selangor, Wangsa Maju, Ara Damansara, Pandan Indah, Pulau Pinang, Bangi, Cheras dan Johor.  Ke negeri-negeri lain mengikut permintaan pelanggan. Korang boleh berhubung dengan Mover2u melalui telefon ataupun facebook.


Untuk menggunakan khidmat Mover2u ini korang hendaklah membuat tempahan seminggu awal sebelum hari pemindahan. Ini kerana jadual mereka padat bila menjelang cuti hujung minggu atau pun cuti panjang. Mereka akan menyediakan sebutharga berdasarkan gambar-gambar barang yang korang akan pindahkan. Jangan tak tahu, syarikat ini juga menyediakan khidmat pmeriksaan secara percuma dipremis untuk memastikan pemindahan berjalan lancar dan pelanggan memahami prosedur semasa pemindahan dilakukan.




Banyak tips yang mereka akan kongsikan dengan pelanggan. Antaranya tips menggunakan kotak pindah rumah, 30 cara pindah rumah dengan lori sewa murah, saiz lori, cara membungkus barang mudah pecah untuk pindah rumah dan bermacam lagi tips yang korang boleh baca sendiri di  Tips Dan Maklumat Pemindahan Serta Transport Lori Sewa.



Tunggu apa lagi, kalau nak pindah jangan lupa Mover2u. Warkan kepada rakan taulan, saudara mara atau pun rakan sekerja supaya mereka menggunakan perkhidmatan terbaik ini.

3 comments:

  1. wah..bagus info ni cik nor..masa saya & asben pindah rumah dulu, jenuh cari info untuk cari sewa lori ni..

    ReplyDelete
  2. bagus info,rajin gok terserempak lori demo ni kat jalan hehehe

    ReplyDelete
  3. Senang ada lori ni, tapi hari tu kitorang pindah angkut semua barang dalam kereta je dari Terengganu ke KL..haha

    ReplyDelete