Breaking News

Sabun Tanah Liat Atasi Bau Badan




Assalamualaikum..

Korang pernah dengar sabun yang berasaskan tanah liat? Sebelum ni memang ada tapi tak meluas sangat penggunaannya. Tapi sabun yang Cik Nor nak perkenalkan ini memang lain dari yang lain. Ianya bukan sekadar sabun untuk membersih tapi membantu kita mewangikan tubuh dari bau yang kurang menyenangkan.



Apa Itu Azyma Care Clay Body Wash?

Azyma Care Clay Body Wash merupakan sabun badan berbentuk cecair yang cipta kusus untuk menghilangkan bau busuk dan bau badan. Ia akan meninggalkan aroma yang sangat segar selepas kita menggunakannya. Ini kerana ia mengandungi bahan-bahan semulajadi berikut :

1.  Kaolin Clay

 - Tanah liat Kaolin mempunyai sifat penyerapan semulajadi yang mengurangkan kulit berminyak hingga ke liang-liang.

2.  Chamomile

- Chamomile secara semulajadi menjadikan kulit terasa lembut, bersih dan sihat. Malah ia juga boleh melegakan keradangan pada kulit.

3.  Timun 

- Mengekalkan penghidratan air dalam kulit dan membantu badan korang membunag toksin secara semulajadi dan mengekalkan kulit sihat.

4. Lidah Buaya

 - Termasuk beta karotena, vitamin C dan E yang boleh membantu meningkatkan ketegasan semula jadi kulit dan mengekalkan kulit terhidrat.
5.  Lavender Oil
-  Aroma kesegaran lavender adalah kesan yang menyenangkan pada tubuh dan secara semulajadi melegakan ketegangan tekanan.

6.  Pembersih Bau Badan
 - Clay Bodywash Azymacare mengkhususkan diri dalam menghilangkan bau yang tidak menyenangkan serta  kulit berminyak tanpa perlu menggosok kulit sensitif korang.

Untuk pengetahuan korang semua Azyma Care menggunakan tanah liat kaolin asli yang bermtu tinggi khusus untuk penjagaan kesihatan dan sesuai untuk semua jenis kulit. Tanah liat ini juga diambil didasar tanah yang dilombong di Tapah, Perak.

Korang tak perlu risau atau was-was untuk menggunakan Azyma Care ini kerana mereka adalah 100% bumiputra Isalam. Mereka juga mempunyai Ali Penasihat Syariah yang memantau perjalanan dan produk mereka berlandaskan syarak serta halal. Syarikat mereka juga didaftarkan dengan SSM dengan nama Azyma Group Sdn Bhd (1260884-K)


Adakah Azyma Care Clay Body Wash Selamat Digunakan dan Halal?

Inilah soalan yang selalu bermain diminda kita bila mahu membeli sesuatu produk. Dengan Azyma Care Clay Body Wash korang tak perlu risau kerana :

* Azyma Clay Boday Wash ini tidak mengandungi bahan-bahan kimia berbahaya seperti paraben, diethanolamin, pewarna tiruan dan lyral.

* Produk ini juga berdaftar dengan NPRA, badan kawal selia kosmetik dibawah Kementerian Kesihatan.

* Produk Azyma Care ini dikilangkan oleh pengilang yang mempunyai taraf GMP dan ISO 9001 dan U.S Food And Drug Administration yang ketat. Pengilang ini juga mengeluarkan produk-produk terkenal lain seperti Pureen, Carrie serta produk-produk lain untuk di eksport ke luar negara.

* Paling penting ianya disahkan halal oleh Jakim dan berdafta dengan KKM (NPRA)

*** Produk Azyma Care ini dalam proses mendapatkan dermatologist recomendation. InsyaAllah..moga dipermudahkan urusan ini.



Cara Menggunakan Azyma Care Clay Body Wash

Cara menggunakannya sangat mudah, cuma picit kan ke atas span mandi atau ke atas tapak tangan. Gosoklah keseluruh badan. Jangan tak tahu sabun ni juga boleh digunakan untuk dibuat syampu.  Ia sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah kegatalan kulit kepala.



Siapa Yang Boleh Guna Azyma Care Clay Body Wash Ini?

Azyma Care Clay Body Wash boleh digunakan seisi keluarga. Ia sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit yang sangat sensitif. Kanak-kanak seawal 2 tahun pun boleh guna tau kerana ianya lembut dan PH natural untuk kulit kita.

Dari testimoni pelanggan yang Cik Nor baca ramai pelanggan mengakui sabun ini dapat menghilangkan bau badan walaupun berpeluh sepanjang hari. Ia juga tidak mengeringkan kulit kita walaupun kita saharian bekerja di dalam pejabat yang mempunyai penghawa dingin.

Bagi yang mempunyai masalah kulit seperti eczema, rashes, jerawat badan dan gatal-gatal, ramai yang telah berjaya membuktikan yang sabun ini mampu mengatasi masalah mereka.Pemakaian secara konsisten akan memberikan feedback positif kepada pengguna.

Bagi Cik Nor dah masuk 2 minggu menggunakan sabun ini memang agak teruja jugak la sebab tangan Cik Nor yang dahulunya gatal-gatal dan pedih akibat elergik sabun pencuci pinggan dah beransur pulih. Bau badan yang kurang menyenangkan beransur berkurangan walaupun sentiasa bekerja dalam keadaan berpeluh setiap hari.Cik Nor sarankan pada korang yang mempunyai masalah bau badan atau ketidakselesaan pada badan bolehla mencuba Azyma Care Body Wash ini. Tak rugi mencuba.

Korang berminat atau nak tahu dengan lebih lanjut mengenai AZyma Care Clay Body Wash ini?


atau

wasap terus
https://www.wasap.my/+60197760647

Harga korang tak perlu risau sebab ianya mampu bayar.

Harga :
RM68/pax (300ml)

Sekarang ada promosi tau, tersangatlah rugi kalau tak grab.

Harga Promosi :
RM100/ 2 pax (sehingga stok masih ada). 

5 comments:

  1. terpikat sangat packaging oren hitam tu ^_^

    ReplyDelete
  2. nampak ramai gak yang cuba sabun ni. pakej tu boleh guna untuk badan & rambut.

    ReplyDelete
  3. Menarik ni berasaskan tanah liat. Takde lagi kot produk shower gel tanah liat

    ReplyDelete