Breaking News

OST Drama Pesan Pada Hati


Assalamualaikum..

Kalau  dah minat Syukri Yahya tu, asal tengok  drama ada muka dia mesti tak miss tengok. Kenapa sweet sangat eh muka dia. haha. Sabar Cik Nor..laki orang tu Cik Nor oii..haha. Tapi bukan drama ni jer Cik Nor minat, drama lain pun minat jugak..haha

Jom la layan OST Drama Pesan Pada Hati ni.


LIRIK LAGU JANGAN KHIANATI AKU – AZLAN & THE TYPEWRITER
Punah semua
Harapan bersama
Sekira kau larut dalam hati
Aku menanti bayangmu ini
Andai engkau nyata dalam mimpi
Kau rasa resah
Bila kau tiada
Hadirmu mengubah sejuta rasa pedih
Yang memilih aku, adalah dirimu
Jika benar itu jangan KHIANATI
Berjanji padaku, percaya selalu
Aku bagaikan mentari jingga
Menghiasi cahaya kamarmu
Aku pun juga seperti rembulan
Menemani disaat malam mu
Kau rasa resah
Bila kau tiada
Hadirmu mengubah sejuta rasa pedih
Yang memilih aku, adalah dirimu
Jika benar itu jangan KHIANATI
Berjanji padaku, percaya selalu
Punah semua
Harapan bersama
Sekira kau larut dalam hati
Aku menanti bayangmu ini
Andai engkau nyata dalam mimpi
Kau rasa resah
Bila kau tiada
Hadirmu mengubah sejuta rasa pedih
Yang memilih aku, adalah dirimu
Jika benar itu jangan KHIANATI
Berjanji padaku, percaya selalu
Aku bagaikan mentari jingga
Menghiasi cahaya kamarmu
Aku pun juga seperti rembulan
Menemani disaat malam mu
Kau rasa resah
Bila kau tiada
Hadirmu mengubah sejuta rasa pedih
Yang memilih aku, adalah dirimu
Jika benar itu jangan KHIANATI
Berjanji padaku, percaya selalu
Yang memilih aku, adalah dirimu
Oooooo….


7 comments:

  1. citer ni ok - hero nyer.
    heroin nyer tu. tu yg potong minat aida tu.
    alahai... aida tgk citer ni kekadang.

    ReplyDelete
  2. Pernah juga tengok sekali drama ni. Tapi macam xminat sangat

    ReplyDelete
  3. layan jugak ke citer ni. sama la kita. hero tu okey dah. cuma heroin dia. krik krik. x sesuai derrr..

    ReplyDelete
  4. hye cik nor.. kite xtau citer ni sebab jrg tgk tv

    ReplyDelete
  5. kito tengok cito nih... ermm bolehlah... haha

    ReplyDelete