Breaking News

Salad Buah Dengan Yogurt

Sponser Post Opportunity : Nestle Natural Set Yogurt Recipe Challenge



Salad Buah Dengan Yogurt

Bahan-bahan :

1 biji mangga masak
Sepotong nenas
Sepotong betik
1 biji jambu batu
1 biji limau madu (limau malaysia)
sepotong tembikai susu (honeydew)
Yogurt secukup rasa
1 sudu besar madu

Cara-cara :

Potong buah-buahan mengikut citarasa anda dan gaulkan buah-buahan tersebut bersama yogurt dan madu.Kalau suka boleh taburkan kacang badam yang digoreng tanpa minyak dan dicincang kasar.Siap untuk dimakan atau kalau suka boleh disimpan didalam peti sejuk sebelum dihidangkan.Selamat mencuba.

26 comments:

  1. Assalammualaikum...cik nor,

    wahh sedapnyer boleh lah makan yummm...

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam..mselim

      jemput mkn yer mselim...hihik

      Delete
  2. wahhh sedap tuu.. lapar plak tgk hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..klu kat rumah bolehla cuba..klu kat luar maafla..hehe

      Delete
  3. X pernah try lg,biasa saya guna mayonis je..sedap juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. trylah..mana thu jatuh hati plk nak guna yogurt..:)

      Delete
  4. wah.. sedap tu cik nor.. boleh aiza cuba nanti.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. cubalah..mana thu berkenan nak buat setiap hari..:)

      Delete
  5. tak pernah dengar lagi ni,resepi yang sihat :)

    ReplyDelete
  6. Asyik resepi yogurt je.... yogurt tak habis ke cik Nor hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...mana der kak...masuk cabaran neslte la kak..hihik

      Delete
  7. nyum3...
    yg ni nmpk sedap..heeee =D

    ReplyDelete