Breaking News

Renungan Jumaat


28 comments:

  1. so jangan ek? *_^ wink...

    thanks for the reminder kak...

    ReplyDelete
  2. tolak dgn cara yg baik.. insyaAllah org tu akan faham.. =)

    ReplyDelete
  3. ehehe lawak la cara dia jawab...tp ok lah tu.wat pe salam2 kan?bukan kenal pun..hehe

    ReplyDelete
  4. semuanya brgntung pd diri individu sama ada nak bersalam atau tak.kdg2 dah tahu hukum tp masih buat jugak..

    ReplyDelete
  5. betol lah tu...kalau bukan mahram tak yah nak sibok2 nak salam..kita bagi senyum je..hihi

    ReplyDelete
  6. Senang citer. Bkn mhram xbleh salam kannn. Hihi

    ReplyDelete
  7. Pernah jugak berlaku macam masa keje......huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy pob tp skrang nie tak mungkin dah kot..huhu

      Delete
  8. haha..kelakar la..
    tapi benda mcm ni mmg kena amek serius kan kak..huhu..kadnag2 serba salah..kalau kta tersedar ada la peluang tuk tolak salaman dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg kelakar tp pnuh makna tersirat..klu blh tolaklah dgn cara yg baik..:)

      Delete
  9. mmg serba salah kadang2....so yg terbaik standby sarung tangan kalau berada di majlis2 yg perlu bersalaman...contohnya ada mat salleh nak datang opis kita...hehehe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ermm..btl tu timi...standby sarung tangan adalah cara terbaik..nak tolak takut org kcik hati plk...setakat nie cik nor blom lagi ada majlis dgn mat salleh..:)

      Delete