Breaking News

TeRuJa................

Assalamualaikum.....


Semalam entah knapa aku gatal tangan buka blog aku dwaktu ptg..Biasa klu aku updated pagi,  aku tak buka dah sampai ker sudah aku punya blog...mls nak mengedit blog aku.Kan tak pasal jadi tunggang langgar aku punya blog.Pernah dulu aku edit punya edit...lain macm jadinya....huhu..Nasiblah ada sifu tolong  aku..haha..klu tak aku ttp trus dah aku punya blog nie.haha
  Ok berbalik kepada tajuk entry aku balik...biasa klu buka blog aku buka kat komen dulu.Ermm..ada org komen dalm hati aku berkata.Sapa lagi klu bukan si along...aku slalu komen blog dia walaupon aku thu dia menyampah coz aku slalu jer singgah kat blog dia...(sori yer along sllu godek2 awak punya blog..haha).Klu korang nak thu si along nie lah sifu aku...dia yg bnayk tlng aku masa blog aku jd entah apa2 tu.haha.Walupon blog aku nie msh tak seberapa berbanding blog dia tp alhamdulllilah ader jgk org sudi nak follow aku punya blog.Aku tak paksa erk.Ader sesetengah blogger tu siap paksa lagi klu nak join contest dia kn follow dia...mls aku nk ikut cara tu.Kn tak pasal hilang follower setia aku nie.huhu
      Aku dah suspen saperlah follow aku nie...tgk kat dashboard ada 26org dah...sblm nie ader 25 org jer.Ermm...skali buka ter kejut kingkong aku bla tgk muka Along follow aku.huhu..Terasa macam artis lah plk aku...haha.Apa2 pon thank you very much en.along coz sudi follow blog aku yg tak seberapa nie...huhu..Sapa2 yg bru belajar nak buat blog tu leh lah tnya kat along.Dia pakar bab blog nie....aku dah link kan dia punya blog.(Iklan ini tak perlu di bayar)haha.Alamak tlg promote blog along lah plk..haha....oklah sblm aku merapu lbh bnyak lagi aku stop dlu untk entry kali nie..lain kali jumpa lagi..insyaAllah...assalamualaikum...:)

2 comments:

  1. hihihi sukanya dia along follow...memang along banyak tolong...oshin dulu macam tu gak...selalu singgah blog die...siap ada dlm bloglist dia lagi hahaha

    ReplyDelete
  2. mesti lah suka cik eira oii....sifu kita follow blog kita..haha

    ReplyDelete