Breaking News

JaLaN2 MaKaN AnGiN SaMbIL BaLiK Kg....:)

 Ermm...gambar ni dah lama dalam camera phone aku sbnrnya tp aku lupa nak transfer masuk pc so lwtlah skit masuk kat blog aku ni.Klu tak silap aku minggu lps masa aku balik kg with my kak long family.diaorang dtg jejaln umah aku.Biasalahkan cuti sekolah nie bawak anak2 dia mkn angin..haha.Masa nie kami kna tinggal dek parents dua bradik nie kat taman permainan area pantai penarik klu tak silap lah.Kakak n abg ipar aku sbuk nak g beli ICT (Ikan celup tepung..haha)Konon2 nak berpicnic lah kat tepi pantai nie..haha
 Ermm..tgklah gelagat dua org ank buah aku nie..tak der kerja...Sambil2 main sempat lagi tu nak berpossing.Aku lah yg kna jd penjaganya..huhu.Tapi aku kesian tol kat bdak2 yg nak main kat cni termasuklah anak buah aku yg dua org nie.Diaorng punyalah excited nak main permainan kat ctu...alih2 semua permainankan kat ctu rosak n boleh membhayakan kanak2.huhu...diorng nak naik gelonsor tp tangga tak der.Nasiblah diaorang tu dah besar2 leh la nak ikut gelongsor tu...huhu..mungkinkah besi tangga tu dcuri org or di rsak n berkarat dsbbkan angin masin dr pantai...hanya Allah saja yg thu...
Yg nie mmg suka pose.Mana2 album aku kat fb klu tak der gambar dia mmg tak sah..Klu adik dia tu ssh skit.Puas pujuk bru lah ambik gambar..huhu.Cantik kan nampak pemandangan kat blakang tu.Igt nak ambik permandangan pantai tu tp org ramai sagt segan lah plk...hehe...kluar dr rmah aku bkn main awal lgi..alih2 sampai kampung lbh kurang kol 8lbh kot.Nak buat mcm mana bnyak tempat nak menyinggah..haha....


    oklah aku stop cni dlu.Before beransur aku perkenalkan dulu seorng blogger baru.Alah dia nie mmg glemer lah dkalangan artis..hehe...dia nie peminat Iqa Mentor and kumpulan Forteen(alah anak buah KRU tu)....klu korang nak knal dia klik cni Eija Amdan .Jagn lupa lupa klik yer...hehe




Oklah aku stop dulu untuk enrty kali ini....lain kali aku tulis lagi...babai..muahhhhhh...assalamualaikum..:)

4 comments:

  1. hamboi3, kaq... baek nye promote tu...hahahaha
    btw, thanks, ye..:-)

    ReplyDelete
  2. haha..biasa..nnt past nie ramai lah tu akan follow eija punya blog..hehe

    ReplyDelete