Breaking News

Belajar Buat Shout Box....:)

Assalamualaikum....selamat pagi all...:)


Dah lama benar aku tak menulis hasil idea aku yg brapa nak kreatif nie..haha.Aku ader kerja lain nak kna buat.Kerja yg senang tp aku sshkan...Mcm mana tu erk?Ntnt aku citer jap lagi...:)


Hari tu aku aad buka blog eira oshin dia ader join giveaway yg mia liana buat.Aku pon gatal2 tangan nak join gak.Cewahh..bukan main kompidem lagi aku.Dah siap aku mention kat kotak pesanan mia liana...Bangga konon2 aku dah memenuhi segala kriteria yg dsebutkan....haha


Lps tu aku bukalah balik blog aku.Ptg dah masa tu  rasa2nyalah....mula2 buka sure tgk kat komen dulu..haha..konon2 glemer mcm retislah aku nie.Kira buka..Wah bnyaknya komen (Perasaan jer lbh tp sebenarnya habuk pon tarakkk..haha) ader lah satu komen...suspen nie...rupa2nya mia liana yg komen tak inform kat aku yg url aku bagi kat dia tak sma ngn  yg aku buat n satu lagi dia tanya mana kotak menjerit aku...Url tu oklh copy paste jer.yg kotak menjerit tu aku tak thu nak buat.Last2 aku tanya eira oshin n mia liana sndiri...diorang berdualah yg jar aku sampai terhasilnya kotak menjeri aku yg tak brapa nak comey tu..haha..Thank wat dua blogger tu...nnt klu ada bnda2 baru yg cantik n menarik jgn lupa share ngn saya yer..:)


Oklh klu sapa2 yg blom thu nak wat shout box lagi kat blog korang leh lah klik ( Sini) .hehe..Cewahh..dah pro nie..siap leh ajar org lain nie...haha.Perasan skit tak per kan.??Mesti ader yg meluat baca entry aku kali niekan..haa.blog tak seberapa tak perasan jer lbh...haha


Oklah sebelum aku melalut ngn lbh panjang lagi baik au stop dulu..Lain kali aku melalut lagi kat entry yg baru...Jgan marah n selalu2lah jenguk blog aku tak seberapa nie..haha
Babai,,....muahhhhhhhhhhh...:)

No comments