Breaking News

Aku Yg Tiada Kerja....:)

Assalamulaikum.....


hari nie au sorg dok kat ofis.tak thu nak buat apa daa....so aku rajinkan jari utk mengetuk keyboard menaip apa yg keluar dari kepala kau yg tak brapa nak btl coz mlm td tak blh nak td mlm td.Angin kuat menyebabkan sgala tingkap kat umah aku berbunyi.Dah mcm haunted house lah plk...huhu..nauzubillah..Pastu ader satu masalha lagi...motor ku buat hal lah plk...dah hantar bengkel utk dbaiki...ermm..dah ciap tnpa aku periksa sblm balik...otw nak sampai rmah aku rasa motor aku mcm sblm baiki jer..huhu..nak marah pon ader..tp slap aku gak tak test dulu masa bawa balik..dh la dia charges mahal 30 hengget tu...bnda yg dtukar tu murah jer..upahnya mahal..ermm..nak buat mcm mana ,klu aku pndai baiki motor aku tak srh dah dia buat..apa yg dia baiki pon aku tak thu lah..huhu...macm tikus membaiki labulah plk..huhu..aku tak kira hari nie aku nak g balik bengkel motor tu...nak srh dia repair dpn mata aku plk..huhu...
            Eii..kawan aku sorg nie...asyik nak cuti jer.Kata nak kawen..crlah duit lbh skit...nie tak srh buat ot tak mahu..huhu.Asyik nak berkepit ngn pakwe dia jer.Ari g kenduri kawen ngn pakwe dia tp tak ckp kat bapak dia.Sja nak cr pasal lah dia nie.mesti dia ckp kap bapak dia dtng kerja hri nie..huhu.Ermm..klu bapak dia dtg opis tanya dia..apa aku nak jawab nie?Naya aku...huhu
           Hari tu aku membelek2lah blog aku...aku tgk ader peminat baru kat blog aku nie...ermm..check punya chat rupanya ain peminat Cikgu Ja (Heliza Helmi).Klu korang peminat Cikgu Ja blh lah follow blog dia..nnt saya link kan....oklah tkan Ain Ismail korang jumpa lah blog dia..hehe..aku tlg promote...(Ain tak berbayar pon iklan utk ain nie..haha)
        Oklah entah apa2 ntah aku mengarut nie.baik aku stop dulu dr org menyampah baca blog aku nie...ok...see u next enrty....babai.....assalamulaikum...:)

2 comments: