Breaking News

Kenduri Kawen........

 Alamak knapa gambar pengantin nie ader kat ats skali....pelik aku...huhu
Testing kamera depan tel..haha..tak der kerja

 Kat rumah pengantin lelaki.....
 Bergerak ke lokasi pengantin perempuan....
 Kakak aku tak confident kete dia dah kunci ker blom..haha
 Erm....tgh tggu green light..ahaks...
 Ermm..pengantin perempuan tak siap lagi makeup kot..:)
 Mula bergerak perlahan2...
 Apolah adik aku tgk...sampai tak perasan aku ambik gambar dia..haha
 Kaum adam......
 Ermm...dah siap makeup rasanya...:)
 Jom mkn nasi kenduri kawen.....
 Pembawa dulang pulut semangat....my kakak/....
 Ini lah dia rupa pengantin perempuan....
 Berdebar menunggu kehadiaran si suami...:)
 Apolah yg dbincangkan ngn pengapit tu...ahaks
 Sungguh tidak cantik gubahan hantaran ini..haha...jahatnya mulut....
 Ermm....... sanding.....
 Jeleslah plk aku.....
Candid...:)

No comments