Breaking News

Harga Blog Aku...

Website ValueRM 964.37 *
Daily Pageviews< 10 *
Daily Visitors< 10 *




Norminieza.blogspot.com Valuation RM 964.37


Hari aku tak der kerja..aku g lah belek2 blog MY DIARY alah...blog si eira oshin tak kan korang tak knal kot...Dia lah member paling ngn selain dari eija n khai.Aku belek punya belik jumpalah dia tulis RM10k dalam genggaman...Aku bukalah igt dia kna loteri ker apa.Terkejut gak aku bla tgk price dia punya blog..wow...org nak bayar RM10k....aku pon gatai2 tangan g lah try gak buka nak tgk aku punya blog brapa org nak bayar.
    Kelakar pun ader...sedih pon ader...hahha...tak sangka ader jgk org nak bayar blog aku ngn harga tak sampai 1k..haha..Klu ader saper2 nak beli slakan sementara price dai msih rendah nie.Promote weh...yag past tak der siapa yg berkenan nak membelinya..haha...Aku thu sgt2lah..Blog cap ayam mcm aku..Hidup segan mati tak mahu...perumpamaaan utk blog aku lah...bukan utk aku tahu...:)
    Klu korang tgk aku punya price blog mesti korang gelak tergolekn..price blog paling rendah..tak sampai 1k pon...Org lain smua 10k keatas.Aku punya 1k pon tak sampai....haha...Tak pe..pas nie kna promote habis-habisan biar aku punya blog naik jadi 20k trus..haha..Perasaan jer lah lbh..haha
     Oklah saper yg baca entry korang jgn gelak tergolek ..cian aku..hahaha...Oklah korang tgklah value aku punya blog...aku dah besarkan tu..korang jgn tak percaya blog aku nie ader value dia.haha..Value RM tak banyak sagt tapi sentimental value bnyak lah..hahaha

Babai,....assalamualaikum....muahhhh..:)

3 comments:

  1. hihihi ok la tu kak dari takde haha
    ntah mcm mana agaknya diorang kira price blog kita ni kan

    ReplyDelete
  2. hihik...yup btl tu eira...nasiblah ader price jgk blog akak nie...klu zero lagilah malu..haha

    ReplyDelete
  3. hoho...mahalnya blog dia...tak nak jual ker??haha

    ReplyDelete