Breaking News

No Ideas....

Assalamualaikum....

Wah dah lama btl aku buat entry sendir dr ideas au yg tak berapa best nie.....haha..yg hado tu semua aku copy n paste dr Mr.Yahoo.Harap Mr.Yahoo tak marah saya yer...hehe.Apa aku nak hupdated ari nie.Tak der idea nie.Wahai idea tlonglah datang....kemana kau pergi....huhu.
   Sebenarnya otak aku tak brapa btl nak pk nie...coz mlm td akak aku dtg umah mlm td...hihik...so dia ajak aku balik kg..ermm aku apa lagi...bukan main terujalah nak balik siap org datg jemput lagi..Pastu mak aku siap pesan tak nak balik makn nasi minyak sedara kawen ker?ermm..dlm hati aku cakp ape..asyik mkn nasi minyak org jer kawen..nasi minyak aku sendiri bllah dapat mkn nya..huhu..sedih plk rasanya...org lain anak2 diaorg nak skolah dah...aku calon pn tak der lagi...huhu...mls nak pk...
        Aku sebnarnya blm bekpes lagi nie, baru lps hantar sarapan utk anak buah aku yg kelaparan kat umah sbb umah aku mana ader mknan..haha.oklah aku stop dulu menulis..perut aku dah mcm2 bnyi dah nie..ader bunyi lagu rock, dangdut. n mcm2lah..haha..sebelom dia meletup..baik aku stop menulis..haha

oklah..babai...muahhh
   

2 comments: