Breaking News

Hadiah Eksklusif Untuk Si Comel Anda Dari RAPH & REMY

Ingin memiliki cahayamata adalah impian setiap pasangan yang sudah berumah tangga. Kehadiran si comel ini sudah semesti disambut dengan pelbagai hadiah yang cantik dan eksklusif sebagai tanda kasih sayang kita terhadap mereka yang kita sayangi. 


Apa yang kita hadiakan mestilah selesa dan terbaik bayi kita yang kita sayangi. Oleh sebab itu lah RAPH & REMY telah bekerjasama dengan pengeluar tekstil eco-friendly terkemuka di Asia untuk menghasil produk yang berkualiti tinggi dan bertaraf premium bagi setiap rekaan yang dihasilkan.

RAPH & REMY : Premiun Bamboo Baby Gifts And Essential

Bila setiap pasangan mendapat tahu bahawa mereka bakal mendapat cahayamata, tak kira yang pertama atau yang ke berapa sudah semesti mereka terbayang baju, selimut, tuala dan macam-macam yang berjenama hebat dan terkenal. Kini bayangan korang akan menjadi realiti kerana RAPH & REMY  menyediakan hub barangan bayi yang istimewa untuk pilihan korang. Sentuhan istimewa setiap rekaan di abadikan dalam setiap Personalised Baby Gifts mereka 




Bagi memastikan si comel mendapat barang mereka dengan selamat dan terjamin kualitinya RAPH & REMY  membungkus dan menghantarnya dalam kotak khas yang cantik.Setiap set hadiah disertakan dengan kasih sayang ke dalam kotak hadiah RAPH & REMY neutral gender yang bergaya. Kotak cantik ini boleh  digunakan semula untuk menyimpan barang khas si comel.

Premiun Bamboo Baby Gifts And Essential menghadiahkan rekaan terbaik mereka buat ibu yang bergaya dan moden yang tidak akan berkompromi dengan kualiti produk untuk bayi mereka. Mereka juga sentiasa memikirkan kesan terhadap alam sekitar dan mengutamakan keselesaan bayi mereka sesuai dengan  di iklim tropika negara kita. Premiun Baby Essential, direka sesuai dengan iklim tropika, dibungkus dengan indah dan disampaikan dengan penuh kasih sayang.

Organic Bamboo Baby Blanket









Apparel 

Selain dari barangan si comel yang sedang membesar diatas RAPH & REMY juga mengilhamkan koleksi mereka dengan rekaan buat si comel yang baru lahir iaitu Knotted Gowns. Rekaan yang penuh dengan keselesaan dan fungsi yang memenuhi gaya terkini.  Item paling selesa bagi ibu-ibu untuk si comel mereka yang baru lahir.

Ianya sangat selesa dan salah satu barang keperluan untuk  koleksi bayi yang baru lahir. Terdapat dalam pelbagai warna dalam ukuran 0-3 bulan.

Mesti ada yang tertanya-tanya mengapa  bamboo menjadi pilihan ? Bamboo menjadi pilihan kerana :
  • Serat semula jadi
  • 3 kali lebih banyak penyerap daripada kapas
  • Keupayaan pelembapan kelembapan semula jadi
  • Kesukaran bernafas tertinggi
  • Pengatur suhu
  • Anti bakteria
  • Anti kulat
  • Hypoallergenic




Gift Sets
Ini merupakan saat paling gembira buat ibu-ibu kerana mereka boleh memilih set hadiah yang disediakan oleh pihak RAPH & REMY  sebelum mendaftar keluar. Pilihan set hadiah ini boleh dipilih samada untuk dibuat pada kotak hadiah atau kad dengan penuh kasih sayang.

Antara hadiah yang terdapat dalam Gift Sets tersebut ialah :
  • Onesies Buluh Premium - Set Duo (0-3m)
  • Gaun Rajutan Buluh Premium (0-3m)
  • Pembalut Buluh Premium 
  • Sarung Buluh Premium - Set Duo (0-6m)
  • Beanie Slouch Reversible Bambu Premium (0-6m)
  • Booties Bayi Buluh Premium (0-6m)
  • Stoking Bayi Buluh Premium - Set Duo (0-3 + 3-6m)
  • Beg Tote Kanvas Premium
  • Kad Hadiah





Pembayaran, Pembungkusan dan Penghantaran

Pembayan boleh di buat dalam pelbagai cara mudah. Antaranya America Express, Apple Pay, Google Pay, Master Card, Paypal, Shop Pay dan Visa. Banyak pilih untuk korang buat bayaran. 


Korang jangan risau kerana pembungkusan mereka  sangat rapi dan mempunyai kotak yang selamat untuk menjamin kualiti produk yang korang terima kelak




Oleh kerana RAPH & REMY ini dari negara jiran kita iaitu Singapore, RAPH & REMY menggunakan servis DHL Express ke seluruh dunia dan setiap penghantaran dijangka sampai dalam masa 1- 3 hari bekerja. Ia bergantung kepada waktu penghantaran bungkusan dan tertakluk kepada pemeriksaan kastam.

Ibu-ibu zaman sekarang beruntung kerana mempunyai banyak pilihan barangan untuk si comel yang bertaraf premiun untuk keselesaan si comel. Tidak hairanlah kenapa RAPH & REMY menjadi pilihan ibu-ibu kerana setiap rekaannya sesuai dengan cuaca, eksklusif dan disampaikan dengan penuh kasih sayang.

Untuk maklumat lanjut dan pembelian, korang boleh lawati laman web dan laman sosial RAPH & REMY berikut :

3 comments:

  1. exclusive hadiah ni. kalau ada baby sendiri dah beli untuk anak sendiri dah :)

    ReplyDelete
  2. comel2 giftsnya...paling best, boleh letak nama..

    ReplyDelete
  3. alolololo.. comel comel nya barang baby...

    ReplyDelete