Breaking News

Tambah Pendapatan Sampingan Dengan RODEOGO


Assalamualaikum..

Bulan puasa di musim PKP ni mesti bosan jer dok rumah tak ada kerja nak buat. Daripada membuang masa baik cari perkara yang berfaedah untuk di isi. Selain dari mengisi masa lapang, kita juga perlu mencari pendapatan sampingan yang membantu sumber ekonomi kita. Korang yang bekerja tu oklah ada gaji tiap-tiap bulan. Macam Cik Nor ni yang dah jadi blogger sepenuh masa perlu mencari peluang untuk menanbah pendapatan. Apalikasi RODEOGO adalah aplikasi yang sangat membantu korang menambah pendapatan sampingan. Dengan hanya menonton video, mengambil gambar atau menonton video korang akan dapat RM1.00. Mak korang pun tak bagi RM1.00 kalau korang tak buat apa-apa kerja kan?


Mesti ada yang tertanya-tanya apa itu RODEOGO? RODEOGO merupakan aplikasi permainan sosial yang membolehkan kita menjana pendapatan dari iklan. Aplikasi ini menggunakan aplikasi mudah iaitu Watch & Earn, Spot & Earn dan Survey & Earn. Mudah jer kan cara nak dapatkan duit dengan RODEOGO ini. 


Watch & Earn :  Watch a short advertisement and answer correctly & earn ( korang kena tonton iklan pendek, jawab soalan dengan betul dan dapat ganjaran)


Spot & Earn : Whatever you see from us you can snap a picture & earn ( apa sahaja yang korang lihat di RODEOGO, korang boleh snap gambar dan dapatkan ganjaran)


Survey & Earn : Do a quick survey to earn cash & vouchers. ( korang hanya perlu lakukan tinjauan pantas untuk mendapatkan wang tunai dan baucer)



Aplikasi RODEOGO  ini boleh di muat turun di Google Play Store & Apple Apps Store menggunkan pautan di bawah ini.


IOS:- https://lnkd.in/f6EUPua

Untuk maklumat lanjut korang boleh rujuk :

Youtube:- https://www.youtube.com/watch?v=uGjdBfMBECo


3 comments: