Breaking News

Dapat Sample Lagi



Assalamualaikum..

Sebelum ni ada terbaca entry blogger Sha Mohamad yang dia dapat sampel cecair pencuci Breeze ni. Cik Nor rasa teringin sangat nak dapat sampel sabun ni jugak. Dalam entry Sha tu dia tak bagitahu macam mana dia boleh dapat sample tu. Oh..rasa terkilannya sebab nak juga sampel tu. Walaupun kecik tetap juga berguna di masa kecemasan. Betul tak korang?

Kecewa tetap juga kecewa. Pergh..macam putus cinta la pulak kan. Dalam hati kata, tak apalah bukan rezeki Cik Nor kali ni. Lepas beberapa hari baca entry Sha tu Cik Nor terima juga sampel dalam gambar kat atas tu. Bila masa Cik Nor apply Cik Nor dah lupa. Hehe.


Betul lah kata orang, kalau dah rezeki kita lambat atau cepat kita akan dapat jugak. Cuma kita jangan putus asa. Berusaha dan bertawal itu penting. Sebelum Cik Nor dapat banyak juga sampel tapi tak semua best. hehe. Demand la pulak Cik Nor kan. Orang dah bagi tu, syukur jer la.huhu.


Korang yang mana ada link untuk dapat sample yang best boleh kongsi dengan Cik Nor kat dalam kotak komen. Mana tahu ia boleh memberi manfaat kepada pembaca blog Cik Nor. Alahai Cik Nor ni, nak cerita dia dapat sample jer tapi dah melalut pasal lain lah pulak.huhu. Harap korang tak jemu membaca entry melalut Cik Nor ini..hihi. Jimat duit belanja, tak perlu nak beli sabun cuci.haha


7 comments:

  1. Bagus try sample, dari sample laaa nanti dapat tau bagus tak bagus, then beli besar terus kannn

    ReplyDelete
  2. dulu2 suka sample lipbalm..
    kalo dpt bukan main happy.. haha

    ReplyDelete
  3. sample2 ni, kalau disimpan boleh guna waktu2 kecemasan...

    ReplyDelete
  4. saya follow FB ni:
    https://www.facebook.com/freebieslandmalaysia/
    https://www.facebook.com/salepromomy/

    dah banyak dapat samples comey2

    ReplyDelete
  5. sekarang saya suka kumpul sample makanan. haha

    ReplyDelete