Breaking News

Sinopsis Pujaan Hati Kanda


Sinopsis Pujaan Hati Kanda

Kisah Danny seorang playboy yang sudah insaf dan mahu membina kehidupan baru. Sewaktu hari akad pernikahannya, hadiah tidak diduga hadir apabila bayi kecil diletakkan di ruang legar masjid bersama kad ucapan dan sehelai sijil kelahiran. Calon isterinya, Nadine enggan meneruskan perkahwinan selagi misteri kehadiran bayi kecil itu tidak terungkai. Majlis pernikahan dibatalkan dan Danny perlu bertanggungjawab keatas bayi tersebut.

Danny terpaksa mencari pengasuh yang sudi menjaga si kecil itu dan pencariannya berakhir apabila dipertemukan dengan Tiara dan Reena. Pelajar universiti yang kesempitan wang ringgit. Danny tidak memberitahu perkara sebenar identiti bayi itu.

Semuanya berjalan lancar sehinggalah Tiara tamat pengajian semester akhir dan akan pulang ke kampung halaman. Hendak atau tidak, dia sudah tiada pilihan. Status palsu sebagai duda kematian isteri, terpaksa diakui demi meraih simpati keluarga kepada pengasuh ‘anak segeranya’ itu agar membenarkan Tiara terus mengasuh.

Sementara itu pula, dia sudah berjanji untuk meneruskan misi menjejak gadis misteri yang menyusahkan hidupnya itu dengan apa cara sekalipun sekali gus membongkar misteri yang membelenggu hidupnya.

Para Pelakon

Remy Ishak, Mira Filzah, Sarah Hildebrand, Syazwan Zulkifly, Elisya Sandha, Mustaqim Bahadon, Aida Khalida, Azar Azmi, Aidil Aziz, Dian P Ramlee, Catriona Ross.

10 comments:

  1. kita suka la citer ni..best...tambah2 abam remy berlakon..tall, dark, ensem..haha

    ReplyDelete
  2. Tertengok gak hahaha bab hero remy ishak...

    ReplyDelete
  3. Zumal sempat tengok episod pertama jer

    ReplyDelete
  4. tengok di tonton la yg ulangan...

    ReplyDelete
  5. Suka sangat cerita ni. Minat dorang sejak cerita lelaki kiriman tuhan. Chemistry.hehe tapi masing2 dah ada buah hati. Kalau tak dorang memang sesuai bersama.

    ReplyDelete
  6. belum tonton ..sibuk sekali hujung minggu ni

    ReplyDelete
  7. sy tgk sekejap je sbb baby comel ni

    ReplyDelete