Breaking News

Ofisku yg Berselerak....:)

 Nie ruponyer ofis aku sblm aku kmas.Haha....aku pon tak thu knapa dia blh jd mcm nie.Adakah aku mls atau ader org yang buat dia jd begini.Hanya aku n org2 yg kerja kat ofis nie jer yg thu....hehe.
MashaAllah nie ofis ker tempat pelupusan sampah?Sapa nak jawab sila angkat kaki yer.haha


Aku sebenarnya dari tadi rest kmas ofis.Tak larat aku nak kmas smua hari nie ngn habuk pnuh kat tangan.Nie pon dah terbatuk2 dah nie.Aduh kna kemas jgaklah walau mcm mana sakali pon coz big boss aku dari kat KL nak attend meeting minggu dpn nie.huhu.Mals dah aku nak kmas tgh nie.Sambung ptg karang plk lah.Nie pon badan dah berbau masam dah...nak kna balik mandi nie.huhu.Sementara menunggu brader dari Kian Chuen siap service mesin photostart aku taip aper yg ptt utk update aku punya blog.N sementara tak der org kat ofis nie.Ini lah gud time to written too long story but i not have more idea today.So,aku ataip mana yg kuar dr dalm otak aku yg kian membeku nie...ahaks...:)Oklah aku dah tak der apa nak citer dah....aku stop cni dulu len kali aku tulis lagi yer....babai...wasallam.

1 comment:

  1. yes...really2 mess...now i tgh berusaha utk mengemasnyer seblm my big bos come.So tire to tidy up....but will try the best....hehe...:)

    ReplyDelete