KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Wednesday, April 27, 2011

Denggi.....

 Inilah botol ubat nyamuk elektrik yg telah kehabisan berminggu-minggu tak gak aku beli refill....Mesti korang pelik tgk botol tu kan...bogel semacam jer....haha.Sebenarnya dia ader pembalut yng cantik tapi aku telah bogelkan dia sbb nak baca apa entah kat ctu.Hehe....tapi tak perlah bogel pon bogel lah asal ia berguna utk menghalau nyamuk...huhuhu.
Ha...inilah botol refill yang baru aku beli....dah pon guna malm td.Oleh krna dah lama tak menggunakannya nyamuk still ader lagilah.Ermm...tak per ko nyamuk mlm nie aku pasang lgi siaplah ko...Ridset tak bagi peluang.Bukan promote ubat nyamuk yer just nak bagi peringatan supaya berhati2 ngan nyamuk nie nampak jer kecik tp skali gigit blh bawa maut.Ingt2lah wahai rakan2 ku....klu ader nyamuk kat rumah tu....buatlah pencegahan awal sblm terkena...igt mencegah lbh baik dari merawati....:)

deman denggi (klu nak thu dgn lbh lanjut pasal demam denggi klik cnie yer....:)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...