Breaking News

Terkilan sbb Tak Blh upload gmbar lagi......:(

Assalamualaikum.....
     Firstly mmg aku btl2 terkilan coz dah lama aku tak msuk kan gambar bla aku update kau punya blog.Bkn aper nnt bla aderlah org yng minat baca blog aku nie sure tak menarikkan.Inilah kan janji melayu kata nak hantar hari sabtu or ahad tp sampai skarang kad reader tu tak sampai2 lagi kat ofis aku nie.huhu....klu esok or lusa tak sampai jgk kad reader tu ....kna report kat boslah gamaknyer.Itu aje kuasa yang ader pada aku.hehe....Klu tak report tak buat reportlah aku mggu dpn.Dahlah minggu dpn meeting hari selasa.Apasal lah buat awal sagt...buatlah hari khamis ker ok gak....tak derlah aku tergesa2 sgt nak siapkan report.Bahagian aku tak per skit jer yg paling tension bila part engineer aku.Bnyak pulak masalahnyer.Dahlah buat site lwat pah tu bila sampai masa nak print bahagian dia....aduss aku pulak yg kna "print"kan utk dia....tak ker bertambah bebanan kerja aku....pastu nak kena photocopy 15 salinan plk....lth weh berdiri hampir 1 jam nak siapkan photocopy tu....yg tu satu cter.....nak kna ssn cr manual plk.Faha2 jerlah bila kna ssn secara manual itu bermakna aku guna mesin photostart paling tak canggih kat malaysia nie...ahaks(jgn report kat bos aku, aku kutuk dia punya mesin photostart.)hahaha.Bknnyer ader org nak tlg susun.Aku jgk yg nak kan buat ssrg2.Aku mtk kerani sorang lagi....bla lah gamaknyer nak dapat.Cepat2lah skit panggil kerja dah tak larat aku nak buat kerja sorg2 nie...huhuk....Semalam rasa nak pengsan ngn surat menimbun atas meja past tu kejap2 bos panggil nak itulah inilah.....Kesudahannyer longlai aku bla sampai kat umah...aduh penat sey.....
      Oklah setakat ini dulu coretan mgutuk ofis aku.Lain kali aku kutuk lagi.ahaks.....semoga berjumpa lagi dlain coretan....babai....Wasallam.

No comments