KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Monday, April 11, 2011

SAMBUNGAN CITER AYAM...........

Korang igt tak sblm nie aku pernah citer psl ayam mengeram kat blakang umah aku tu.So, inilah smabung daripada citer tersebut.Gambar ini aku ambik ketika hujan.nampak tak ader air dlm longkang tu?Kesian btl kat ayam nie,,,,hujan tak berhenti2 dia sanggup tak nak tglkan telur yg dia eram tu.Dia eram jer telur dia tu tak pernahnak tggl pun walau sekejap.Ini org kata binatang pun sayang anaknya.Tp zaman sekarang nie pelik....manusia plk berubah....anak yng dkandung 9 bln snggup dtinggalkan dmerata2 tempat.Mmg tak ader perkemanusiaan langsung.Anak sendiri dbuat mcm sampah.Klu dah thu tak nak anak tu lahir ke dunia jgnlah buat kerja yang tk bermoral dan menyalahi Syariat Allah.Igtlah kpd hamba2 Allah yng pernah membuang anak @ mahu melakukan sedemikian rupa, igtlah bhawa anak anda akan menuntut haknya d akhirat nnt.Apa anda akan jawab pada Allah kenapa anda membuang dia......renung2kanlah.....wahai rakan2ku.....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...