Breaking News

07 April 2011

Assalamualaikum
Ptg nie aku mls nak wat kerja koz aku tak der mood n mengantuk.Lagipon aku tgh bengang nie sapa yg pedajal motor aku ptg td.Smpai berpeluh2 aku nak balik rehat.Macm2 perasaan ader.Nak marah,nak maki hamun smua ader.Eii....geram btul aku.Oleh krn mood aku dah hilang ptg nie aku pon lyn internet jer lah.huhu.Sementara cukup masa utk balik aku gatal2kan tangan utk menaip kat blog aku nie.Aku sendiri tak thu aper yg aku nak tlis sebenarnya.Aku main taip jer aper yg ader and keluar kat fikiran aku nie.Klu aku merapu skit2 tu harap maklumlah.Hehe...biasalah kan...otak tgh blur nie....tambah2 esok cuti hari jumaat n tak balik kg...beginilah jadinyer.Oklah sblm aku melalut ngn lbh panjang lagi baik aku undur diri dlu.Nak berkemas nak balik rmah dah.Tak sanggup dok lama2 kat ofis nie.Sakit kepala aku dbuatnyer.Oklah...babai...

No comments