Breaking News

catatan untuk menghilangkan boring...:)

Assalamualaikum......
dah lama benar aku rasa tak menulis kat blog nie.Yg ader tu aku copy paste org punya jer.hehe.Aku sebenarnya boring nie tunggu bos aku sign gaji yg dari smlm lagi siap tapi tak kunjung tiba pon.Mana dia menghilang pon aku tak thulah.Dia tu suka sgt menghilang tanpa beita.Thu2 ader jer dalam ofis nie.huhu.Pelik jgk aku mcm nie.Klu mcm nie lah slalu gamaknyer sampai ke thu dpn projek nie tak blh serah.Asyik hilang jer memanjang.Sampai aku yg kerja cni dah nak msuk 2thn pon tak tension tahap gaban dah.Aku kadang2 dah lali dah ngn perangai dia.Malas aku nak cr dia kat mana.Biarlah dia muncul sendiri kat site nie.Kan aku aku cr tak pasal2 plk aku yg kna fire ngn dia.huhuk
Sambil2 jaga ofis nie takut lari...ahaks....aku pn ambik kesempatan nie untuk update aku punya blog.Aku igt nak msukkan gambar kat blog nie tp kad reader tak der org pinjam.Dia ckp nak hantar ari nie tp tak der pon sampai tuan dia.huhu......So aku tulis ajerlah luahan hati aku kat cnie.Aper lagi aku nak tulis nie.....come please....macam mana idea nak datang klu kat luar tu bising ngn bunyi bachoe tgh korek jalan..pastu satu lagi punca idea tak der ialah perut ku dah lapar.Td tak lapar lagi....bila dah masuk ofis mula lah nak bekeroncong....pelik tol aku punya perut nie.aper masalah dia pon aku tak thu lah...haha....oklah seblm aku mengundur diri...sudi2lah slalu menjenguk aku punya blog...walaupon tak menarik....buat2lah mcm manarik jer....haha....babai.....wasallam.

No comments