Breaking News

Happy 3rd Birthday Althea | I'm The Angels Of Althea


Assalamualaikum...

Sebenarnya dah lama Cik Nor terima produk dari Althea ni sempena ulangtahun ke 3 mereka. Oleh kerana dek kengkangan masa hari baru sempat buat entry pasal ni. Review kat facebook dan instagram dah lama buat tapi bila tak abadikan kat blog rasa tak seronok pulak. Blogger katakan, semua nak diabadikan dalam blog.Tak giteww kawan-kawan blogger semua.

Mesti korang tertanya-tanya macam mana Cik Nor boleh dapat produk dari Althea ni. Kalau tak silap Cik Nor masa yang turns 1 dulu mamasan Tammy Lim email secara personal untuk dapatkan suprise box sempena Althea Turns 1. Mana diorang dapat alamat email Cik Nor pun tak pasti. Oleh kerana rekod Cik Nor dah ada dengan diorang maka setiap kali ada suprise box Cik Nor akan dapat kecuali yang Turns 2 Cik Nor tak dapat. Mungkin PR terlepas pandang. hehe.

Review yang pernah Cik Nor buat : Althea Turns 1 & Tiga Langkah Mudah Penjagaan Muka Dengan Bare Essential. Amboi panjang benar Cik Nor membebel, jom kita tengok satu persatu barang yang ada dalam  box suprise Althea Turns 3.

Real Fresh Skin Detoxer - Green Tea

Real Freash Skin Detoxer - Green Tea ( Untuk pakai waktu malam)

Biasa kita pakai mask lama lah jugak dan ada masa tertentu jugak nak pakai. Yang ni kita boleh pakai setiap hari dan masanya cuma 10 saat. Eh..mudahnya kan? Kemudian bilas bersih macam biasa. Siapa tak suka pakai mask hari-hari, lepas tu masa menunggu pulak kejap. Suka sangat ada mask macam ni.

Real Fresh Skin Detoxer - Rose 

Real Freash Skin Detoxer - Rose ( Untuk kegunaan waktu pagi)

Mask yang ni pun sama, cuma pakai 10 saat kemudian bilas macam biasa sehingga bersih. Yang pula kena pakai waktu pagi. Senaang jer kan. Sebelum mandi nak pergi kerja pun kita boleh pakai mask sebab masa untuk tunggu tu kejap jer. Kalau macam ni, secantik orang Korea la kulit muka Cik Nor. hehe
Althea Beauty Mirror

Althea Limited Edition Tote Bag

Althea Makeup Pouch


Korang yang minat produk kecantikan dari  Korea boleh la cuci-cuci mana kat: https://my.althea.kr.  Manalah tahu kot ada yang berkenan dihati. Korang jangan tak tahu setiap pembelian bernilai RM100 ke atas akan dapat free shipping. Berbaloi tau shopping kat Alhea ni. Produk dari Korea di terbangkan terus ke Malaysia.

Jangan lupa lawati :         

Facebook - altheamalaysia
Instagram - @altheakorea

7 comments: