Breaking News

Cannis App - Aplikasi Dalam Talian Penuh Manfaat Kepada Pengguna

Assalamualaikum..

Zaman sekarang bermacam aplikasi dalam talian telah diwujudkan macam cendawan tumbuh selepas hujan. Semuanya bermanfaat dan berguna kepada para penggunanya.  Oleh kerana zaman ini semua orang sibuk dan tiada masa, maka aplikasi sebegini diperlukan untuk meringankan kerja-kerja rumah para penggunanya.


Korang pernah dengar App CANNIS? Untuk yang masih tidak tahu, Cannis menggabungkan e-dagang dalam talian membeli-belah dalam talian, penyiaran secara langsung dan blokiran. App Cannis meliputi asas harian seperti makanan, minuman, hiburan, pakaian, makanan dan sebagainya. Dengan adanya aplikasi sebegini kita dapat merangsang gelombang perniagaan baru dan memacu gelombang baru App.


Cannis beribu pejabat di Kuala Lumpur, Malaysia dan mengadakan persidangan bagi pelancaran global di Pusat Konvensyen dan Pameran di Setia City (SCCC) pada 18 Ogos 2018. Ia juga mempunyai beberapa pejabat di Taipei, Guangzhou, Hong Kong dan Pulau Pinag serta pasukan teknikal di Hangzhou. Ia adalah App paling bersinar yang pada tahun 2018.



Cannis Group dipengerusikan oleh Putri Mahkita Duli Yang Maha Mulia, kakak Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Al-Haj dan dibantu beratus-ratus syarikat terkenal yang mahir dalam latihan korporat dan sangat berpengalaman. Naib Pengerusi

Ong Tee Keat berkata pertumbuhan pesat pengguna media sosial China, kadar penembusan telah meningkat dengan ketara, dan kebangkitan blokchain telah membatalkan industri semasa dan operasi sosial. Blockchain, kebijaksanaan dan Internet adalah antara tiga teknologi teratas yang China perlu perkukuhkan.


"Siaran langsung telah memulakan rangkaian sosialnya pada 2016. Skala siaran langsung dalam talian China hampir 58 bilion yuan. Analisa domestik China menjangka industri siaran langsung akan melebihi 100 bilion yuan pada 2018. Hari ini siaran langsung menjadi fenomena sosial, dan produk komersial juga." Kata Naib Pengerusi.

Beliau percaya bahawa ekonomi siaran langsung, belanja dalam talian, dan blokchain yang dianggap sebagai teknologi baru yang akan menggantikan ekonomi rangkaian semasa, pasti akan merangsang gelombang baru model perniagaan, dan Cannis akan menjadi era baru pengguna Internet, aplikasi wajib dalam telefon pintar.


"Cannis adalah platform merintis perancangan program, teknologi produk, promosi operasi dan visualisasi data. Ia mempunyai hampir 100 jurutera profesional dan pasukannya mempunyai keupayaan penyelidikan dan pembangunan yang kuat. "

Sejak Mac tahun ini, Cannis telah memperolehi syarikat-syarikat teknologi berturut-turut termasuk Internet, permainan dalam talian, peranti mudahalih, dan perkongsian data yang besar, dan pada masa yang sama, ia telah menjadi rakan kongsi Google, dan meningkatkan kebolehbacaan APP Cannis, dan keselamatan sistem


Azman Chin berkata bahawa Cannis adalah platform penyokong peminat dan pengikut pertama di dunia. Pada masa kini tidak perlu memuat turun berbilang aplikasi, selagi anda mempunyai Cannis, anda boleh memenuhi semua keperluan peminat.

Beliau merujuk kepada falsafah perniagaan Cannis mengenai "anda fikir, kami membinanya", membina media sosial dengan fungsi aplikasi yang paling menyeluruh, dan mewujudkan persekitaran ekologi yang paling sesuai untuk perusahaan dan peminat, dan mengumpulkan pangkalan data pengguna global bersama-sama.


"Cannis APP menggabungkan tujuh fungsi paling popular peranti mudahalih, termasuk siaran langsung dalam talian, e-dagang langsung, permainan dalam talian, video pendek, social media, belanja diskaun dan pembayaran digital. Ia akan mengumpul lebih daripada sepuluh ribu pengguna dalam masa 24 jam. "

Beliau berkata bahawa Cannis bukan hanya pentas untuk bakat, cita-cita dan mimpi untuk orang biasa, sistem pembayaran yang dibuat boleh digunakan di 140 negara di seluruh dunia, terutama di Asia Tenggara.

"Di China, nilai pasaran penjualan kedai dan pendapatan pengiklanan pemasaran yang dikendalikan oleh penyiaran secara langsung telah melampaui industri filem. Laporan tanah besar bahkan lebih menegaskan: pengaruh yang lebih berharga daripada bintang filem. "



Banyak usahawan dan profesional dari perusahaan terkenal, syarikat modal teroka, blokchain dan bidang berkaitan rangkaian dari pelbagai negara seperti China, Hong Kong, Indonesia, Kemboja, Korea Selatan, India, Rusia dan lain-lain telah menghadiri persidangan besar pelancaran Cannis APP

Para tetamu utama yang menghadiri persidangan itu termasuk industri teknologi, internet dan industri blockchain, serta pemimpin dari kalangan politik dan perniagaan, persatuan industri yang relevan di China, agensi kerajaan dan organisasi yang berkaitan. Mereka menantikan potensi pembangunan masa depan Cannis APP.


Banyak kan kelebihan Cannis ni. Kalau Cik Nor teruja nak cuba aplikasi ni, mesti korang lagi teruja nak tahu kan kelebihan dan manfaat Cannis ni.Yang nak shopping online sini lah tempatnya dan yang mana kaki-kaki games pun boleh leak kat sini jugak.Macam-macam pengalaman baru korang boleh dapat dari aplikasi ini.

Aplikasi Cannis ini boleh di downlod di Google Play Store tetapi untuk pengguna Apple belum terdapat lagi aplikasi ini di Apple Play Store. Walau bagaimanapun, korang masih boleh install melalui http://api.ickapay.com/download/index.htmldan ikuti arahan yang diberikan.

Untuk maklumat lanjut, sila layari :-

Website
https://www.cannis.app/

Instagram

Facebook

12 comments: