Breaking News

Sakit GIgi...

Assalamualaikum.....selamat pagi...

  Dah lama aku rasa tak menurun idea aku kat blog aku nie.Nak buat mcm mana aku rajin copy n paste dr email aku jer...Hari nie dah msuk hari ketiga aku skit sakit gg.Tp alhamdullilah sdah rasa hilang skit skit dan bengkaknya coz smalam dah g klinik gg.Doktor ckp nak cabut mmg tak blh lagi...gusi tgh bengkak.Klu sakit dah hilang n bengkak dah tak der blhlah nak cbut or wat something yg blh mengurangkan rasa skit bla mkn dmasa hadapan.
     So, masa g klinik gg 2 doktor bg 3 jenis ubat kat aku.1 ubat tahan , 1 ubat antibiotik n satu lagi antibiotik utk surutkan bengkak gusi aku.Mak aii...bukan besar lgi ubat dia...Walaupon sbiji skali telan besar bnya bkn main lagi.Nak tak nak terpaks gak telannya.Klu tak tanggung jer sakit nya...huhu.Ade yg sejenis tu adusss...pahitnya mengalahkan hempedu...ku telan jua dmi utk kesihatan gg aku..ahahaha...giloss punya ayat.
      Oklah aku stop cni dulu , aku nak mkn nasi n pastu nak telan ubat laks.Oklah lain kali aku tulis lagi...babai...adios....muahhh...:)

No comments